Ga naar inhoud

Grubba


Aanbevolen berichten

Of het wat is ligt er aan wat je er mee wil. Als je ingewikkelde databasesystemen wil maken, dan schiet het waarschijnlijk zeer tekort. Twee vragen die je je zelf moet stellen:\n* Wil ik gaan programmeren in de database zoals VBA dat biedt in Access, en heeft Grubba die mogelijkheden?\n* Kan ik een kopie van de database downloaden in een gangbaar bestandsformaat? In de eerste plaats als backup, en mogelijk om over te stappen op een andere dienst. Bij dit soort dingen weet je namelijk nooit hoe lang het blijft bestaan of wanneer je er voor moet gaan betalen.\n\nAls het gratis moet, kijk dan eens naar OpenOffice Base, of nog eerder naar [url=http://www.glom.org/wiki/index.php?title=Main_Page]Glom[/url].
Link naar reactie
Dank je wel voor jouw antwoord.\r\n\r\nWaarvoor ik het nodig heb?\r\nIk verzamel o.a. interviews, filmpjes en artikels etc. van een bepaalde acteur.\r\nIk heb MS access gebruikt voor een overzicht van wat ik allemaal heb, of nog niet heb etc.. Inclusief een foto of een link naar het filmpje.\r\nMS access heb ik niet meer en ik zoek eigenlijk naar een alternatief.\r\nFilemaker is me te groot en te complex.\r\nHet hoeft niet persé gratis te zijn.\r\nIk weet dat het gevaar van een database online is dat het soms tijdelijk kan zijn, omdat het ophoudt te bestaan.\r\n\r\nGlom is zeker een alternatief. Ik hoop wel dat het ook voor andere verzamelingen kan worden gebruikt dan de adressen waarvan voorbeelden op hun website te zien zijn .\r\nDe andere optie zal ik ook onderzoeken.\r\n\r\nIrene
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...