Ga naar inhoud

Team Fortress 2


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik dit hier zou moeten plaatsen maar...\r\nIk speel al een poosje tf2, laatst heeft valve een nieuw programma gepubliceerd: Source Filmmaker, ik dacht, laat ik dat installeren, alles goed en wel via steam, programma doet het... maar toen wou ik tf2 opstarten, ik zie het begin scherm(valve logo) en daarna, boem, niks... het sluit zichzelf, proces blijft trouwens wel gewoon draaien, voordat ik source film maker had geinstalleerd had ik dat probleem niet:confused: oja, er was trouwens geen update, en ik heb tf2 al opnieuw geinstalleerd, hielp ook niet, en ik heb geen zin om weer 10gb te downloaden... hopelijk heeft iemand een oplossing....
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;617423]Die filmmaker die pakt van de engine af wat erin gebeurt. hij leest mee dus in het geheugen van het spel. Hij \"luistert\" dus af wat er gebeurd.\r\n\r\nWacht op een patch of check even of hij het doet zonder filmmaker[/QUOTE]\r\n\r\nOh ok, dankje voor de uitleg, ik heb de source filmmaker gedeinstalleerd, en nog steeds doet hij het niet, heb trouwens toen niet tf2 opnieuw gedownload/ geinstalleerd zou dat het miss kunnen verhelpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...