Ga naar inhoud

pinnacle HD 15


Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren Pinnacle zonder problemen, nu heb ik een 3D sony camera gekocht en heb nu problemen met het bewerken in Pinnacle HD 15,na ongeveer een kwartier bewerking gaat het programma trager en trager werken ik zie dat dit bij vele ook gebeurd. Heb speciaal een nieuwe PC gekocht alleen voor videobewerking dus met veel geheugen etc.etc. Kan ook niet lezen dat Pinnacle hun programma\'s ook voor 3D geschikt is. Wellicht hebben meerdere hier ervaringen mee en mijn vraag is of er een ander programma beter werkt met 3D beelden. Heb ook eens Magix deluxe 18 MX geprobeerd deze werkt wel sneller met bewerken maar geeft jammer genoeg na het branden van de DVD diverse storingen in mijn beeld, Als ik deze bewerking weer in Pinnacle over zet zijn deze storingen weer verdwenen. Zoek nu een betaalbaar videobewerkingsprogramma die snel met 3D kan om gaan. Wie kan mij hier antwoord op geven.\r\nGR.Florisdevijfde
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;616416]Kijk eens naar Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 11. Daar kun je een probeerversie van downloaden. Kan overweg met 3D, is met 70 euro niet al te duur en is naar mijn idee een volwaardig (of zelfs beter) alternatief voor Pinnacle.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor het snelle reageren, heb al eens gekeken naar deze versie en daar hing een prijskaartje aan van rond de 650,= maar ga de probeerversie proberen je hoort van me.
Link naar reactie
Dat is Sony Vegas Pro waar je dan naar hebt zitten kijken. Die is bedoeld voor professionals.\nDaarnaast zijn er drie pakketten voor consumenten onder de name \"Vegas Movie Studio\", varierend in prijs van 40 tot iets van 100 euro. 3D bewerken kan met het middelste pakket van 70 euro.\nNeem niet de probeerversie van Vegas Pro, want dan ga je een vertekend beeld krijgen.\n\nEDIT: vertekend beeld van het programma, de video zelf zal natuurlijk niet vertekenen ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...