Ga naar inhoud

Microsoft outlook mail opslaan


Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nIk zit met een klein vraag. Is het mogelijk om in 1 keer een mailtje op te slaan op die computer, zodat direct de bijlage er bij zit? Voor een grote groep sollicitanten moet ik mapjes maken en de mail + CV invoeren, maar dit kan niet in 1x. (voor zover ik dit weet...)\r\n\r\nBestaat er dus een manier om de email en de bijlage in 1x op te slaan op je computer? Mailtjes hoeven dus niet gearchiveerd te worden.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nStefhan Koehorst
Link naar reactie
Als je een mail vanuit Outlook naar een willekeurige map op je computer sleept, wordt er volgens mij een EML bestand gemaakt, met hierin de mail en de bijlage (die door dubbelklikken weer in Outlook geopend kan worden).\n\nProbeer dat eens zou ik zeggen. Hou wel even in de gaten of de mail dan niet ook direct uit Outlook verwijderd wordt. Mocht dat geval zijn, sleep dan eens met de rechtermuisknop. Met een beetje geluk krijg je dan bij loslaten in de doelmap de vraag of je wil verplaatsen of kopieren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...