Ga naar inhoud

MalwareBytes kopen.


Aanbevolen berichten

[url]https://store.malwarebytes.org/342/purl-inproduct?x-source=inproduct&x-action=bottom_button[/url]\r\n\r\nHallo forumleden,\r\nIk heb al jaren gratisch MalwareBytes gebruikt, en dat is me goed bevallen.\r\nNu ik het via bovenstaande Internet adres wil bestellen, verschijnt daar een bestelformulier, dat vraagt naar product in het winkelwagentje doen.\r\nMaar ik en mijn thuiswerkster kunnen niets vinden dat daarvoor moet worden aangeklikt.\r\nAls jullie een oplossing zien verneem ik dat graag.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Zodra je de link aanklikt zit het product meteen al in de winkelwagen.\nIk zou denken...\nGegevens invullen, betalen via bijvoorbeeld iDeal en klikken op Next.\nDan de gegevens allemaal controleren en klaar.\n\nLet wel op, dit is alleen een download en geen CD om te installeren(Zit wel een serial code bij normaal gesproken bij alleen een download).\nDe CD dient dan in dit geval apart aangeschaft te worden voor €6,95 door te klikken op +Add naast Backup CD.
Link naar reactie
Die cd kun je ook zelf voor minder branden als je de download binnengehaald hebt, dus die zou ik er niet bij kopen.\n\nOverigens zou ik even oppassen als je hiernaast nog een andere virusscanner hebt. Deze pro-versie begeeft zich op het gebied van normale virusscanners, dus deze zouden zich elkaar wel eens kunnen gaan bijten. Mocht je hiernaast nog een andere virusscanner willen blijven gebruiken, kijk dan altijd eerst even aan de hand van de 14-dagen probeerversie of zich problemen zullen voordoen, voordat je het koopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...