Ga naar inhoud

USB beveiliging


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk ben op zoek naar een programma om je usb stick te beveiligen. Het is de bedoeling dat op het moment ik de stick in de poort doe er een programma wordt gestart waarbij dan eerst het wachtwoord opgegeven moet worden om toegang te krijgen tot de stick. Ik ben aan het zoeken geweest, maar loop elke keer vast op verkeerde software.\r\nWie kan mij daar bij helpen?\r\n\r\nGroetjes, Ron
Link naar reactie
Ik heb in het verleden gewoon usb sticks kunnen kopen, waar zo\'n programmaatje op stond. Te lastig, dus eraf gemikt, maar voor TS zou het ideaal zijn.\nOnder andere Sandisk verkoopt ze. \nOp onderstaande link kan je links in de kantlijn een filter instellen op usbsticks tonen met ww en encryptie.\n[url]http://www.pixmania.nl/nl/nl/792/44/xx/101/9/criteresn_BA00003227-BV00262790.html[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Met Truecript kun je alles op de USB-stick in een kluis stoppen. Maar dan krijg je wel eerst toegang tot de stick...en dan zie je de kluis....maar dat wil je niet...kennelijk. Je wilt dat gelijk om een wachtwoord wordt gevraagd als je stick in een PC prikt?\nDeze heb je waarschijnlijk al gegoogled [url]http://www.surfnet.nl/nl/Thema/cybersafe/backuppen/Pages/USB-StickBeveiliging.aspx[/url]
Link naar reactie
mijn eerste tip was inderdaad een progje dat een password vraagt in te voeren, waarna je de stick kan openen. wat je zoekt is eigenlijk een autorun voor op die stick, zodat dat progje zich meteen vanzelf opent als je de stick inplugt. net zoals een willekeurige bijv installatie-cd zich zelf kan starten.\r\nzoek dus verder op: usb autorun
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...