Ga naar inhoud

afspeellijst van mediaplayer 12 in rekenblad


Aanbevolen berichten

ik gebruik mediaplayer 12. In een nummer van computer idee las ik dat het mogelijk is om een afspeellijst die je in mediaplayer opslaat kunt exporteren naar een rekenblad. Ik maak gebruik van openoffice. Wie weet hoe ik de afspeellijst die in in mediaplayer opsla kan exporteren naar het rekenblad om ze vervolgens op papier te printen?\r\nBij voorbaat dank.\r\n\r\nGroeten,\r\nmuzikareltje
Link naar reactie
Afspeellijst in media player openen en rechts bovenin onder synchroniseren het icoon lijstopties aanklikken met dan afspeellijst opslaan als, nu kiezen voor .m3u .\r\n\r\nAls je nu iTunes download en installeert dan kun je daarin de Afspeellijst openen en onder Bestand afdrukken kiezen voor één van de mogelijkheden.\r\n\r\nOf je gebruikt voortaan gewoon [URL=\"http://www.apple.com/nl/itunes/download/\"]iTunes[/URL];) en speelt daar je bestanden mee af.;)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo,\r\n\r\nNog even een berichtje van mij. Ik had in Media Player een paar afspeellijsten gemaakt zoals je uitgelegd had in je antwoord. Daarna ingelezen in ITunes en uitgeprint. Superhandig. Mijn man is er ook erg blij mee want hij wil zijn afspeellijsten op papier zetten. Ik blijf het raar vinden dat dit niet in Media Player kan. Maar goed, ITunes is veel beter.\r\nHeel veel dank, ook namens mijn man. Nog een fijne zondag.\r\n\r\nGroeten,\r\nMuzikareltje\r\n\r\n:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...