Ga naar inhoud

Windows Mediaplayer 12 vervangen door 10 of 1


Aanbevolen berichten

Beste lezers.\r\n\r\nHeb een laptop met Windows 7 Home Premium op voor geinstalleerd met Windows Mediaplayer 12.\r\nHeb voorheen altijd gewerkt met XP en Viste met mediaplayer 10 of 11.\r\nVeel makkelijker en handiger met rippen, afspelen, enz. Ook is bij 12 de menubalk verdwenen, deze is wel terug te plaatsen. Ik ben lid van een computerclub, en de meeste leden zijn het met me eens , dat de nieuwe Mediplayer 12, helaas niet prettig werkt.\r\nIs het mogelijk om de 12 te vervangen door de 10 of 11 ?\r\nAls ik de 10 of 11 wil installeren, geeft hij weer, dat er een nieuwere versie op mijn computer is geinstalleerd.\r\nIs er toch een mogelijkheid om deze te vervangen, of ben je overgeleverd aan de wil van Microsoft.\r\nIk hoop dat iemand me een tip kan geven ??\r\n\r\nBij voorbaat dank, groetjes van Pepe55.
Link naar reactie
Beste Dutch-online en FooBar.\r\n\r\nBedanky voor jullie reactie.Heb via Windows onderdelen in en uitschakelen, Windows MediaPlayer 12 uitgeschakeld, en geprobeerd de 11 te installeren, maar dat ging niet. MediPlayer 12 hoort zeker bij Windows 7. De computer deed ook vreemd na de uitschakeling, Internet Explorer werkte niet meer,\r\nheb via Systeemherstel weer alles perfect, het kan zeker niet.\r\nJammer , dan maar verder met MediaPlayer 12, maar nogmaals bedankt voor jullie tips.\r\nIk heb de VLC player gedownload, en deze werkt ook perfect, heel goed tip.\r\n\r\nGroetjes van Pepe55.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...