Ga naar inhoud

Pc ript nog maar naar 1 locatie


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, \r\nIk gebruik Windows Media Player om luisterboeken te rippen. Ik rip ze altijd naar 1 hoofdmap, die is onderverdeeld in meerdere mappen (per titel 1). Dit ging altijd goed, tot hij sinds een paar dagen nog maar naar 1 map wil rippen. Ik kan via extra en opties wel de locatie veranderen (en ik klik ook op toepassen, kortom ik doe wat ik altijd doe), dan schakelt hij vanzelf terug naar die ene map,\"Heksen\". Dus: wat ik ook doe, hij ript naar de map: Luisterboeken/heksen van mijn externe harde schijf. Wat ik al gedaan heb om het te verhelpen:\r\n* overal gezocht of ik iets heb aangevinkt wat dit kan veroorzaken (“altijd rippen naar....”oid). Ik vind niks. \r\n* die hele map verwijderen, van de harde schijf af, en de prullenbak geleegd. Alles opnieuw opgestart. Wat er vervolgens gebeurt, is dat hij zelf een nieuwe map \"Heksen\" aanmaakt, waarheen hij dan weer alles ript.\r\n* alles gescand, niets te vinden. \r\n* systeemherstel ingeschakeld, dit haalde ook niets uit. Was ws. ook vrij zinloos.\r\nEr is meer dan genoeg ruimte op de externe harde schijf, en ook die map is niet vol. Ik gebruik Windows 7.\r\nHeeft iemand enig idee wat er aan de hand is?\r\nAlvast bedankt!\r\nMaryan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...