Ga naar inhoud

Ccleaner


Aanbevolen berichten

Sinds eergisteren loopt ccleaner vast bij 2%. Ik gebruik de nieuwste versie: v3.19.1721 (64-bit), onder Windows 7. Ik heb hem al verwijderd (ook uit het register) en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat mocht niet baten. \n\nVoor zover ik weet is er niets veranderd aan/in of op m\'n pc, maar dat zegt natuurlijk niet alles, hoewel Security Essentials niet protesteert, wattie wel eens doet bij sommige bestandjes van mij onbekende herkomst...\n\nAls ik in ccleaner op de knop \'analyseren\' druk krijg ik netjes alles in beeld wat weg mag, compleet met de vermelding hoeveel MB\'s het zijn, maar verwijderen; ho maar! Wie weet raad?
Link naar reactie
Kan je een scan doen met de gratis versie van malwarebytes ([url]http://www.malwarebytes.org/[/url] ) en alles opruimen wat gevonden wordt \nProbeer daarna ccleaner opnieuw.\n\nWaarschijnlijk struikelt ccleaner over een openstaand bestand (een bestand wat op dat moment in gebruik is) en dat hoort niet. \n\nEventueel kan je ccleaner in veilige modes uit proberen, dan staan er minder bestanden open. maar let dan wel even op, wat er weggegooid wordt. Ik heb geen ervaring met ccleaner gebruik in veilige modus.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb de scan gedaan met malwarebytes, maar er werd niets gevonden. \nToen heb ik geprobeerd een herstelpunt terug te zetten, maar de functie \nom die automatisch aan te maken stond uitgeschakeld, dus dat werd niets.\nBleef over ccleaner in veilige modus gebruiken. Ik moest eerst uitvogelen \nhoe dat ook alweer werkt, maar dat lukte en ccleaner starten ook, \nmaar ook nu werd niets gevonden; dus niets weggegooid.\n\nEven met msconfig het vinkje bij opstarten in veilige modus weer weggehaald \nen het programma opnieuw gedraaid toen Win 7 weer was opgestart. \nEerst maar eens gekeken of er ook nu soms weer niets weg te gooien viel, \nmaar dat bleek nu zoals gewoonlijk weer enkele honderden MB\'s te zijn. \nEn tot mijn stomme verbazing was hij daarmee als vanouds weer in een vloek \nen een zucht klaar, zonder crashen of zelfs maar haperen. \n\nConclusie: al kwam er van alles tussen; je hebt me wel degelijk prima geholpen, \nwaarvoor alsnog mijn hartelijke dank.
Link naar reactie
[QUOTE=zeven777;615040]ik heb een kapotte harde schijf, hiervan wil ik enkele bestanden graag terug halen. wie weet raad[/QUOTE]\n\nDit is een geheel andere vraag in de post van en ander en dat is niet netjes en werkt verwarrend.. De bedoeling is dat je zelf dus even een nieuwe Thread start en daarin je vraag stelt.\nDoe in elk geval even niets met de schijf.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...