Ga naar inhoud

Quick Time


Aanbevolen berichten

Laatst had ik een update van Quick Time dat bij Itunes zit, maar toen ik de keer erna mijn laptop (Vista) wou opstarten, weigerde hij dienst! Hij bleef hangen op de blokjes die van links naar rechts komen. Itt de pc moeten die hier blijven \'hangen\', maar dat deed hij niet! Ik wist niets beters dan de laptop opnieuw op te starten. Toen kwam ik vanzelf in een herstelprogramma terecht die ging scannen naar het probleem. Dat was er niet, maar toen ik CCleaner aan het werk zette, kwam ik 348(!) installatiefouten tegen!! Ik heb altijd problemen met dat QuickTime!! Als ze een update uitbrengen, moeten ze er toch in de eerste plaats voor zorgen dat er geen installatiefouten in zitten?? *-):confused::mad::twisted:\r\n\r\nDus als jullie nog een keer een item maken over software dat gehaat wordt, dan is dit er ook eentje. Tis maar dat je het weet.
Link naar reactie
Yeps... maar Itunes en QuickTime zijn eigenlijk programma\'s van Apple de grote concurrent van Microsoft. Op zich moet het allemaal wel werken op een Windows pc, maar niet altijd even soepel. \nSoms moet ik Apple software verwijderen om een pc te repareren die steeds vastloopt. Bij een nieuwe installatie van de Apple software gaat het dan weer wel goed. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...