Ga naar inhoud

scherm wordt klein


Aanbevolen berichten

Hai allemaal\r\n\r\nmijn probleempje is dat als ik een spel speel, de resolutie naar klein gaat , terwijl hij normaal vol scherm geeft.\r\ninstellingen zijn correct, full window enz enz, maar als ik b.v. rainforest wil spelen of egaal welk ander spel wordt het scherm klein, [beeld] en de rest wordt zwarte kader.\r\n\r\nwaar zou dit aan kunnen liggen\r\ndit doet hij pas 4 dagen zonder wat te hebben geinstal..\r\nwin 7 orgineel 4gig mem 500 gig hd..\r\n\r\ndank jullie alvast voor de hulp..:p
Link naar reactie
Rainforest Adventure, neem ik aan? Da\'s een GameHouse game, en die spellen zijn meestal gewoon hard-coded om op een bepaalde resolutie te draaien, meestal een vrij lage zoals 800x600 of 1024x768. Het is dan afhankelijk van de instellingen van je videokaart en je monitor of dat weer opgerekt wordt naar beeldvullend.\n\nIk vermoed dus dat je een driver-update hebt gehad - en dat kan gewoon via Windows Update zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...