Ga naar inhoud

computer en versterker.


Aanbevolen berichten

Ik wil met de muziek op mijn computer karaoke doen. Ik wil dus mijn geluid van de computer via de versterker laten lopen en dan wel op een versterker waar ik ook een microfoonaansluiting heb. Aangevuld met twee normale \"huis-thuis\"boxen. \r\nWil dit omdat geluid via computer samen met microfoon niet goed regelbaar is.\r\nWie geeft mij een tip hoe dit te doen. Eventueel ook welke apparatuur.\r\nDank\r\nRuud
Link naar reactie
Hallo Ruudlouw,\r\n\r\nEigenlijk is het heel simpel op te lossen :)\r\n\r\nJe kan je computer aansluiten , als je in het bezit bent van een klein mengpaneeltje, en zo niet kan je gewoon bij de electronica zaak eens vragen welke er zijn.\r\n\r\nje koopt een simpel 4 of 8 kanaals mengpaneeltje, waar je je microfoon en pc op aansluit, en vanuit de master-output van je mengpaneel naar de input van de versterker.\r\n\r\nHoud er even rekening mee met je in en uit sturing van je geluid, niet elke versterker kan het aan, en ook is het geluid van je pc anders dan een normale versterker en mengpaneel.\r\n\r\nSucces met je karaoke show :)
Link naar reactie
[QUOTE=skippertje;614137]\r\n\r\nHoud er even rekening mee met je in en uit sturing van je geluid, niet elke versterker kan het aan, en ook is het geluid van je pc anders dan een normale versterker en mengpaneel.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\ngeluid uit je pc is het zelfde als bv geluid uit een cd speler, het is wel belangrijk om de uitsturing van je mengpaneel dan niet te hoog te zetten, makkelijker is het om een kabel te kopen met aan 1 kant een 3,5 mm koptelefoonplug en aan de andere een rode en witte cinch aansluiting, de 3,5 mm plug doe je in de speaker uitgang van je geluidskaart en de andere kant in de cd ingang van je versterker , en je bent in principe klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...