Ga naar inhoud

TomTom waarschuwing sign. aanpassen - PDA


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe en waar (of waarmee) je de signalen van de TomTom kunt aanpassen op PDA?\nDie irritante piepjes kennen wij onderhand wel, wilde eens wat anders erin zetten.\nIk bedoel de geluiden bij: Wijzig voorkeuren - Veiligheidsvoorkeuren - Waarschuwingsgeluid bij snelheids overschrijding.\n\nHeb op de computer alle mappen doorlopen, maar kom de huidige al niet tegen, ook niet in verborgen mappen.\nKrijg je die alleen zichtbaar met iets speciaals?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;611826][URL]http://www.pocketinfo.nl/maak-een-aangepaste-poi-waarschuwing-in-tomtom-6785[/URL]\n\nMischien ???[/QUOTE]\nDat werkt niet, helaas, omdat als je een geluid wilt veranderen - je alleen in dat gedeelte komt waar een paar verschillende voorbeelden staan.\nHet eigen geluid moet daar dus naar toe worden gebracht.\nJe kunt dus niet zoeken in de Benelux map waar ik hem heb neergezet.\nMoet dus op een andere manier.\nDe naam veranderd in ogg, wordt dan ook niet gezien.\nIk gebruik de laatste kaarten, 885 serie, Benelux
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;611879]Met alleen de naam veranderen is het nog geen ogg bestand.[/QUOTE]\nVond ik ook al te makkelijk, stond ergens.\nMaar het feit blijft dat ik dan dat bestandje na het converteren toch bij de reeds bestaande moet plaatsen, want alleen daar is een keus te maken.\nHeb geen idee hoe je dat zichtbaar krijgt. (de bestaande map met geluidjes)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...