Ga naar inhoud

geen video_TS op PC


Aanbevolen berichten

Weet je zeker dat het een bestand is, en geen map.\r\n\r\nDe mappen stuktuur van een dvd bestaat nemelijk uit een map VIDEO_TS en AUDIO_TS\r\nEn in de map VIDEO_TS staan dan onderanderen de video bestanden. Deze zijn te herkennen aan .vob\r\nEn deze kan je afspelen. En als je het bestand .ifo opend in vlc.\r\nDan krijg je het menu te zien. Net zoals op je DVD speler.
Link naar reactie
Ik heb inderdaad een aantal Vob bestanden en ik dacht ook ifo. Ik zit nu op mijn netbook en die heeft geen DVD speler. Zal morgen de exacte namen van de bestanden opgeven.\r\nMijn buurvrouw heeft een apple en die kan hem wel afspelen. Ik niet op de PC noch op de TV (via DVD). Zij overigens ook niet via de DVD op de TV
Link naar reactie
Zoals Lampje al zei:\nIn de map VIDEO_TS staat een bestand met de naam VIDEO_TS.IFO.\nDaar moet je op dubbelklikken om hem af te spelen. De meeste players ondersteunen dat wel.\n\nAls je hiervan een DVD wilt branden moet je wel kiezen voor het branden van een DVD layout. Als je deze bestanden als Dataschijf brand zal een DVD speler het inderdaad niet herkennen.
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;607959]Op de DVD staan:\nVIDEO_TS. BUP bestand\nVIDEO_TS IFO FILE\nVTS_01_0 bupbestand\nVTS_01_ IFo file\nVTS_01_1 VOB File\nVTS_01_2 VOB file[/QUOTE]\n\nDat ziet er niet echt uit als een complete DVD.\nHeb je die zelf gemaakt of is het een copy van een film DVD?\nHoe groot zijn die bestanden bij elkaar?
Link naar reactie
[QUOTE=spaansebrabander;608111]Het is een copie, maar de originele kon ik ook niet via de DVD, noch via de PC afspelen. Ik zie ook geen AUDIO staan, heeft dat er nog iets mee te maken?[/QUOTE]\r\n\r\nCopy of origineel maakt niets uit, als de DVD op de mac van de buurvrouw wel afspeelt dan moet hij ook op jou computer afspelen.\r\n\r\nDus nogmaals, open[URL=\"http://www.videolan.org/vlc/\"] VLC player[/URL] download anders eerst de laatste versie.\r\n\r\nOpen de DVD met verkenner onder Windows of via start/ Computer/ DVD en sleep vanuit de video_ts map of direct vanaf de computer de DVD in de VLC player en dan moet deze gewoon afspelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...