Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi\r\n\r\nIk weet niet of ik dit in een vorige thread al gevraagd heb, maar ik ben op zoek naar een mediaspeler.\r\nIk zoek eigenlijk een mediaspeler waarop ik downloads kan zetten en die kan afspelen op mijn tv en waar ik (een deel van) mijn collectie dvd’s op kan zetten.\r\nMisschien is dit een rare reden, maar ik heb eigenlijk een grote verzameling dvd’s en te weinig plek. Dus ik zou wat plekbesparend willen werken. Als het ook mogelijk is zou ik dan die dvd’s willen bewaren op een externe harde schijf, kwestie van een kopie te hebben indien het fout loopt met de mediaspeler. \r\nIk weet niet of dit ook gaat, maar ik heb een aantal dvd’s regio 1 (gekocht in Canada) en die zou ik er ook op willen zetten. \r\nBestaat dit en wie kan mij een tip geven van een mediaspeler of waar ik op moet letten? \r\n\r\nBedankt
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;606901]Dit alles kan in Windows Media Player en in Windows Media Center.[/QUOTE]\r\n\r\nEnig probleem is wel dat ik mijn computer niet koppelen aan mijn tv. Niet via netwerk of iets dergelijke. Geen plek meer voor kabels en is ook niet mogelijk. Tv staat op het eerste verdiep en computer op een lager verdiep en ik kan geen kabels doortrekken van het éné verdiep naar het andere. Draadloos gaat ook niet, want ik heb geen wifi.
Link naar reactie
Ben je van plan om de player regelmatig aan je pc te koppelen, om zo films e,d. over te zetten?\n\nOf wil je het anders gaan doen?\n\nPersoonlijk zou ik toch gaan kijken voor het aanleggen van een (draadloos) netwerkje. \nHet lijkt mij knap irritant, om elke keer als ik wat anders erop wil zetten, de mediaplayer van de tv te moeten loshalen, en hem aansluiten op de computer. \n\nHet aansluiten van een Wireless Router is niet echt ingewikkeld, en je hebt veel gemak ervan.
Link naar reactie
[QUOTE=Marc H;606921]Ben je van plan om de player regelmatig aan je pc te koppelen, om zo films e,d. over te zetten?\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk kan de player niet altijd vastkoppelen aan de tv. Al de ingangen zijn ingebruik. Dus moet ik telkens één eruit halen om de player aan te sluiten. Dus ik zou het wel regelmatig aan mijn pc koppelen. En wanneer ik dan tv wil zien het koppelen aan de tv.
Link naar reactie
Over welke ingang van de TV heb je het eigenlijk? De meeste mediaplayers worden via HDMI aangesloten en de veel TV\'s hebben toch minimaal 2 HDMI poorten. Als je er maar 1 hebt kun je ook een HDMI switch kopen. Die zijn niet duur en kun je dat apparaat gewoon aangesloten laten staan.\n\nEen wifi netwerk is dan inderdaad erg handig maar je kunt ook met een externe hard-disk werken. Die kan via USB op je pc worden aangesloten zodat je er films en zo op kunt zetten.\n\nKoppel hem los en sluit hem op de USB poort van de mediaplayer aan en klaar is kees.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;607069]Over welke ingang van de TV heb je het eigenlijk? De meeste mediaplayers worden via HDMI aangesloten en de veel TV\'s hebben toch minimaal 2 HDMI poorten. Als je er maar 1 hebt kun je ook een HDMI switch kopen. Die zijn niet duur en kun je dat apparaat gewoon aangesloten laten staan.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb twee HDMI-aansluitingen en ze zijn allebei in gebruik.\r\nDeze kan ik niet uitschakelen. \r\nWat ik wel kan uitschakelen is een scart-kabel.
Link naar reactie
Je hoeft ook niks uit te schakelen.\nOm een extra apparaat via HDMI aan te koppelen kun je gebruik maken van een HDMI switch.\nDie zijn in verschillende soorten, maten en prijzen verkrijgbaar:\n[URL]http://www.google.nl/search?q=hdmi+switch&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#q=hdmi+switch&hl=nl&client=firefox-a&hs=40G&rls=org.mozilla:nl:official&prmd=imvns&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=9ztiT6uFI9CwhAee_6iOCA&ved=0CJsBEK0E&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=8dbebad5c9bbe677&biw=1159&bih=745[/URL]\n\n(Bovenste 4)
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;607077]Je hoeft ook niks uit te schakelen.\r\nOm een extra apparaat via HDMI aan te koppelen kun je gebruik maken van een HDMI switch.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nOK, bedankt voor de tip\r\nMaar is het eigenlijk mogelijk om mijn dvd\'s op een mediaspeler te zetten? Of moet ik deze op een externe harde schijf zetten en dan deze verbinden met de mediaspeler?
Link naar reactie
Als je een mediaplayer koopt waarin een hard-disk zit dan is dat geen probleem.\nJe kunt de DVD kopiëren naar de hard-disk van je PC waarna je deze kunt verplaatsen waarheen je maar wilt.\nEen DVD is eigenlijk een samenstelling van meerdere bestanden waaronder het bestand VIDEO_TS.IFO\nWanneer de DVD gekopiëerd is naar je hard-disk kun je deze afspelen door op dat bestand te dubbelklikken.\n\nDe DVD kun je kopiëren met het programma [URL=\"http://nl.afterdawn.com/downloads/cd_dvd/kopieer_dvd/dvd_shrink.cfm\"]DVD Shrink[/URL]\nIn de instellingen van dat programma kun je ook meteen aangeven dat deze regiovrij moet zijn, waarmee dan je andere probleem ook is opgelost omdat je, wanneer je van deze bestanden opnieuw een DVD gaat branden, deze meteen regiovrij is en dus niet meer uitsluitend afgespeeld kan worden op een regio 1 speler.
Link naar reactie
Zelf heb ik een AC Ryan en die bevalt me erg goed. Deze is er in verschillende uitvoeringen:\n\n[url]http://www.google.nl/search?q=ac+ryan+playon+hd+2&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#q=ac+ryan+playon+hd+2&hl=nl&client=firefox-a&hs=LPt&rls=org.mozilla:nl:official&prmd=imvns&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=HkZjT-rENo6FhQf47vWOCA&ved=0CIkBEK0E&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=8dbebad5c9bbe677&biw=1280&bih=894[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...