Ga naar inhoud

Asus live update


Aanbevolen berichten

Geacht Forum,\r\n\r\n\r\n Halllo mijn naam is Herman en ik had een vraag.\r\n Ik krijg steeds de melding \'\'Asus live update werk niet meer\"\r\nNu wil ik graag weten waar dient de software eigenlijk voor?\r\nkun je hem het beste dan verwijderen of misschien uitschakelen zo ja hoe doe je dat dan?\r\nof ik moet een update downloaden maar waar moet ik dan wezen?\r\nKan de melding die ik elke keer krijg schade aanbrengen aan je systeem?\r\n\r\n Ik hoop dat iemand me hierbij wil en kan helpen!\r\nAlvast heel vriendelijk dank\r\n\r\n\r\n met vriendelijke groet Herman
Link naar reactie
De software dient om de hardware van je pc onderdelen te voorzien van de nieuwste drivers van Asus. Dat kan ook handmatig eens per halfjaar.\nVia Start> configuratiescherm>software kan je Live Update de-installeren. \nDe melding brengt geen schade toe aan je systeem.\nWil je het programma wel weer werkend krijgen, dan zal je bij [url]www.asus.com[/url] moeten zoeken naar je type moederbord, merk en type pc/laptop en dan bij utillities kijken. Daar moet de tool ergens staan.\nPersoonlijk vind ik het een totaal overbodig ding.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...