Ga naar inhoud

Foto slide show - Progje kwijt - welke naam?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb ik weer, gebruik het nooit, weet dat ik het heb (of inmiddels had) maar ik kan met geen mogelijkheid op de naam komen.\nZit mij suf te zoeken, ook op internet.\n\nIk gooi het even in de groep, misschien gaat er bij iemand een lichtje branden, en is het degene ik zoek :D\n\nHet is een oud NL programma (ik had de volledige versie) werkte heel makkelijk.\nLigt op het scherm als een boek en bij omslaan van pagina\'s gaan de punten meen ik ook omkrullen.\n\nIk heb zoveel van dat spul op de computer, maar weet totaal de naam niet meer, het is toch wel lastig als je ouder wordt, dat je zoiets simpels moet vragen. :confused:\n\nHeb al heel wat spul geïnstalleerd vanmiddag, maar ben hem nog niet tegen gekomen.\n\nHet is niet geïntegreerd in Paint Shop of zo, het is een klein progje, kan niet zo heel veel, je kon geloof ik wel tekst bij/in een plaatje zetten en eventueel een muziekje er onder.\n\nIemand weer een bruikbare tip?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;603909][URL]http://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=1&cp=21&gs_id=2o&xhr=t&q=photo+slide+show+freeware&pf=p&sclient=psy-ab&pbx=1&oq=photo+slide+show+free&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=87f4c175f22ba5a3&biw=1536&bih=770[/URL]\n\nkijk eens in deze lijst ;)[/QUOTE]\n\nBedankt voor het meedenken.\nMaar daar is ook geen beginnen aan, moet je alles downloaden en installeren, ben ik al een poos mee zoet geweest vandaag.\n\nIk heb hem overigens op computer terug gevonden, natuurlijk een oude versie, gelijk geupdate.\nHij stond niet bij mijn Foto programma\'s waar ook veel andere slideshow dingen staan, maar bij de brandprogramma\'s - blijkbaar gedaan omdat je ze ook naar dvd kunt branden.\nJa, dan kun je wel zoeken als je geen naam hebt.\nHet heet Bix\'s Photo Book
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...