Ga naar inhoud

tool om ibd-bestanden te openen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=pietnoe;602723]Het belasting aangifteprogramma [URL=\"http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aangifteprogramma_2010\"]hier[/URL] even ophalen en installeren.\r\nNa installatie kun je de bestaande aangifte (IBD bestanden) invoegen en als tekst betand opslaan.[/QUOTE]\r\n\r\nDat lukt niet. Ik krijg er alleen een afdruk \'voor eigen gebruik\' uit. :mad:
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;602753]Dat lukt niet. Ik krijg er alleen een afdruk \'voor eigen gebruik\' uit. :mad:[/QUOTE] Ja dat hoort ook zo:D, ik weet niet wat je wilt doen met de database file van belastingprogramma?:confused:\r\n\r\nAls je aan de hand van de file je belasting formulier wilt invullen dan kan dat ook vanaf de geprinte kopie.:?:\r\n\r\nVerder kun je altijd terug als je op de laatste pagina bent door gewoon onderop op terug te klikken.;)\r\n\r\nOf wil je oude database openen met het nieuwe programma, dat gaat niet:mad: en zul je eerst het oude programma van 2010 moet installeren en daar de database mee openen.:eek:\r\n\r\nOverigens maak ik altijd na het invullen van de gegevens als ik klaar ben schermafdrukken van elke pagina met het knip programma van Windows.\r\nZo heb ik altijd een terugkijk versie voor het volgende jaar;)
Link naar reactie
Begrijp het niet. Je wilt uitstel van betaling en daarvoor moet je de aangifte printen?! \nDie print je toch pas als je de aangifte compleet hebt ingevuld en dan is volgens mij uitstel niet echt meer nodig.\n\nZou gewoon nog een keer met de belastingtelefoon bellen en nogmaals vragen hoe e.e.a. zit met uitstel. Volgens mij heb je daar het aangiteprogramma (de naam zegt het al) niet voor nodig. Kijk eens op [url]http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/aangifte_doen_belasting_betalen_of_terugvragen/aangifte_inkomstenbelasting_2011/aangifte_doen_over_2011/uitstel_aanvragen[/url]\n\nEn als het verzenden niet gelukt is; gewoon nogmaals proberen/doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...