Ga naar inhoud

Taal omzetten in IE8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\nIk heb enige tijd geleden Internet Explorer 8 gedownload en zag de taalkeuze te laat. Hij is dus in het Engels en denk nou niet dat ik dat omgezet krijg naar het Nederlands. Mijn besturingssysteem is XP.\r\nOok het programma verwijderen via configuratiescherm, software verwijderen lukt me niet. \r\nTaal omzetten heeft voorkeur. In het andere geval zal ik het programma toch eerst moeten verwijderen. Wie heeft de oplossing dat onwillige programma eraf te krijgen?\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik denk als je nu de Dutch versie ophaalt, dat je al gered bent. Mocht dat niet zo zijn.\nDownload even Firefox en installeer dat tijdelijk.\n\nGa naar \"Software\" en het configuratie scherm en kies daar linkboven \"Windows onderdelen verwijderen/toevoegen\". \nHaal het vinkje weg bij IE en daarna OK etc... Nu wordt IE verwijderd, als het goed is.\nOm dan de juiste versie op te halen, kan dat via Firefox. \nInstalleer de goede versie, waarna je Firefox desgewenst weer kunt de-installeren.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...