Ga naar inhoud

simple port forwarding verwijderen lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb gisteren simple port forwarding geinstalleerd na ene schone installatie van windows xp. voorheen geen problemen met het programma en nu ineens wel...pc is volledig geupdate en alle drivers enz zijn aanwezig. ik wilde het programma starten om utorrent poorten open te zetten en te forwarden maar zodra ik het programma wilde starten sloeg myn pc steeds uit en starte weer opnieuw en zo bleef dat wel 5x gaan...toen gaf ik het op en wilde het programma verwijderen maar dit lukt niet want dan krijg ik de volgende melding; In Setup Application is een fout opgetreden en moet wordne afgeslopten. Onze excuses voor het ongemak. daaronder krijg ik dan rapport verzenden of niet verzenden. dus verwijderen lukt gewoon niet en opnieuw geinstalleerd en verwijderen ook geprobeerd maar helaas...zelfde melding. ook via tune up utilities en my uninstaller geprobeerd het te verwijderen maar geen succes...wat nu want ik weet het niet meer....
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;602207]Voor de laatste versies van Utorrent hoef je helemaal geen poorten meer te forwarden dat ten eerste.\r\n\r\nHeb je al geprobeert om met systeemherstel je systeem terug te zetten, voor de installatie van dat portforwarding ding?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nsysteemherstel nog niet geprobeerd zal ik zo eens proberen.\r\nwat betreft utorrent versie...ik heb voor geregistreerde sites, volgens hun, versie 1.6 of lager nodig anders wordt ik geblokt door ze...maar zal eens kyken naar nieuwere versie van utorrent en dan daarmee downloaden maarja dat lost het probleem niet op dat ik simple port forwading eraf wil hebben...dit lykt onmogelijk...
Link naar reactie
[quote]Minder virussen [/quote]\r\nHahaha. Nou dat ligt er maar aan wat je download hoor. Op usenet wordt het ook steeds zeldzamer dat je nog virusvrije applicaties kunt downloaden. Of eerder gezegd dat de bijgeleverde tooltjes om te \"registreren\" virusvrij zouden zijn.\r\n\r\nBij utorrent hoef je geen portforwarding in te stellen maar het is WEL handig als je sneller wenst te downloaden.\r\nKijk [url=http://pc-en-internet.infonu.nl/tutorials/34762-poort-openen-poort-forwarden-in-utorrent-handleiding.html]hier[/url] bijv. maar eens naar deze uitleg.\r\n\r\nHet verbaast me een beetje dat deze beide feiten je als it support engineer (waarvan er hier wel meer zitten overigens) je niet bekend zijn, danwel dat je het niet erbij genoemd hebt.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;602449]Hahaha. Nou dat ligt er maar aan wat je download hoor. Op usenet wordt het ook steeds zeldzamer dat je nog virusvrije applicaties kunt downloaden. Of eerder gezegd dat de bijgeleverde tooltjes om te \"registreren\" virusvrij zouden zijn.\r\n\r\nBij utorrent hoef je geen portforwarding in te stellen maar het is WEL handig als je sneller wenst te downloaden.\r\nKijk [url=http://pc-en-internet.infonu.nl/tutorials/34762-poort-openen-poort-forwarden-in-utorrent-handleiding.html]hier[/url] bijv. maar eens naar deze uitleg.\r\n\r\nHet verbaast me een beetje dat deze beide feiten je als it support engineer (waarvan er hier wel meer zitten overigens) je niet bekend zijn, danwel dat je het niet erbij genoemd hebt.[/QUOTE]\r\n\r\nOp nieuwsgroepen heb je ook wel virussen, maar nog wel aanzienlijk minder als met torrents. Daarnaast kan je met het binnenhalen van torrents nooit de snelheid halen als bij het gebruik van nieuwsgroepen, nieuwsgroepen zijn niet afhankelijk van feeders en maakt gebruik van je volledige download snelheid!\r\n\r\nDaarnaast hoef je ook je machine niet open te zetten voor de buitenwereld, het is maar wat je prefereert.\r\n\r\nHet was ook een tip en geen opdracht!\r\n\r\nHawkens
Link naar reactie
[quote]Op nieuwsgroepen heb je ook wel virussen, maar nog wel aanzienlijk minder als met torrents.[/quote]\r\nSorry maar dat blijf ik met je oneens v.w.b. virussen in software heeft usenet torrents inmiddels wel ingehaald. Misschien dat het voorheen minder opviel omdat men dan downloadde van mensen die het via ftd aankondigden. Die waren over het algemeen zuiverder.\r\n\r\nV.w.b. de rest, snelheid enzo ben ik het wel met je eens. Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor newsservers. Niet iedereen kan of wil dat echter elke maand betalen.\r\n\r\nDat het een tip was, kwam in het begin minder duidelijk over omdat je het woordje \"nooit\" met hoofdletters schreef.;)\r\n\r\nBen ook benieuwd of Sandy inmiddels al verder gekomen is.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;602481]Sorry maar dat blijf ik met je oneens v.w.b. virussen in software heeft usenet torrents inmiddels wel ingehaald. Misschien dat het voorheen minder opviel omdat men dan downloadde van mensen die het via ftd aankondigden. Die waren over het algemeen zuiverder.\r\n\r\nV.w.b. de rest, snelheid enzo ben ik het wel met je eens. Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor newsservers. Niet iedereen kan of wil dat echter elke maand betalen.\r\n\r\nDat het een tip was, kwam in het begin minder duidelijk over omdat je het woordje \"nooit\" met hoofdletters schreef.;)\r\n\r\nBen ook benieuwd of Sandy inmiddels al verder gekomen is.[/QUOTE]\r\n\r\nIk zal niet meer met CAPS lock werken;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...