Ga naar inhoud

wachtwoord kwijd wat nu


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=hapje007;602113]Hoop dat jullie mijn kan helpen \nIk heb een laptop zonder cd maar alleen usb \nAls ik mijn laptop aan doe dan krijg je eerst de wachtwoord maar die wachtwoord ben ik kwijt \nWeet jullie hoe ik nu in kom.Ik heb windows 7 \nIk hoop dat jullie mijn kan helpen er mee \n:(:([/QUOTE]\n \nWeet je zeker dat het wel jouw laptop is !!!
Link naar reactie
Het is heel goed mogelijk dat je je wachtwoord kwijt bent van je account. Als je het recentelijk hebt gewijzigd, dan vergeet je het zo! Er is echter helaas bijna geen hoop voor je.\n\n[QUOTE]Als u uw Windows-wachtwoord vergeten bent en uw computer onderdeel uitmaakt van een domein, moet u contact opnemen met de systeembeheerder om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u zich niet binnen een domein bevindt, kunt u het wachtwoord opnieuw instellen met behulp van een wachtwoordhersteldiskette of via een administratoraccount.\n\nAls u het administratorwachtwoord kwijt bent en niet over een wachtwoordhersteldiskette of andere administratoraccount beschikt, kunt u het wachtwoord niet opnieuw instellen. Als er geen andere gebruikersaccounts op de computer aanwezig zijn, kunt u zich niet meer aanmelden bij Windows en moet u Windows opnieuw installeren.[/QUOTE]\n\nJe kunt wel proberen om je in te loggen op een administrator account en via dat account het wachtwoord te wijzigen. Als dit gelukt is moet je gelijk een wachtwoordhersteldiskette maken!\n\nHier een link met alle info:\n[URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-to-do-if-you-forget-your-Windows-password\"]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/What-to-do-if-you-forget-your-Windows-password[/URL]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...