Ga naar inhoud

Telefoon uitlezen / Simkaart adr. toevoegen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zoek een NL (Nederlands dus) programma om Nokia E75 volledig uit te lezen en adressen aan de Simkaart toevoegen.\n\nIk wordt niet goed van al die zooi die er is, je download van alles en er kan niets of je kan weer geen verbinding met het toestel krijgen.\n\nHet liefst heb ik het bedraad aan de computer, USB, maar dan lijkt toestel geblokkeerd en is ie alleen aan het laden.\nMet FMA agent kan ik ook al niets, krijg het toestel niet zichtbaar.\nEn het irritante scherm hoe je toestel is aangesloten, wordt je ook niet vrolijk van.\nKa daar invullen wat ik wil, dus ook een werkende Bluetooth, kan ie toch niets vinden.\n\nIk zet een backup terug en begin maar weer opnieuw.\n\nIk wil gewoon de telefoon adressen via computer invullen en niet via het kleine telefoonscherm.\nDit moet toch kunnen ??\n\nHeb 2 simkaart readers, maar de een is blijkbaar kaduuk - heeft wel gewerkt - en de andere heeft nooit gewerkt op gewone USB.\n\nIk kan wel een andere kopen om de Simkaart te editen, maar kan dat niet gewoon met een algemeen programma waarmee je alles op de telefoon kunt bekijken?\nHet PC Suite van Nokia werkt ook al niet, bij installeren komt er steeds een ander toestel uit, waar het programma niet verder mee gaat werken.\n\nAlle contacten moet ik er opnieuw in zetten.\n\nIemand een bruikbare tip en wat ik nu nodig heb, USB kabel of Bluetooth?
Link naar reactie
[QUOTE=p-a-n-g;602013]Kun je die niet op de nokia-site downloaden? [URL]http://nokia-pc-suite.nl.softonic.com/[/URL]\nbij mij werkt dat perfekt ik heb een Nokia 2720 fold[/QUOTE]\nDat zeg ik, ik zoek een NL programma.\nDeze heb ik al diverse keren geprobeerd.\nMaar als ik bijv. bij contacten kijk, moet ik eerst in het linker scherm met het toestel connecten, er staat een usb verbinding aangegeven, wat klopt.\nHij gaat dan lang zoeken en uiteindelijk krijg ik een foutmelding.\nEr blijft ook een uitroepteken in systeemvak staan, met de melding - Connected in a non compatible usb mode.\n\nKan er dus niets mee.
Link naar reactie
Heb zowaar de kaartlezer aan de praat gekregen, het kunststof er afgesloopt.\nKaart bleek net naast de geleiding te lopen, ja, dan werkt het niet.\nIs Kaartlezer : Zolid P50626 \nAls ik daar nu het Simkaartje in stop en ik voeg een paar adressen toe, zie ik ze gek genoeg net op de telefoon.\n\nOok niet op mijn andere telefoon trouwens.\n\nWanneer ik in de Nokia een adres toevoeg, en laat opslaan op het kaartje, en ik ga weer naar de kaartlezer, is het daar niet te zien.\nInstelling op telefoon is uiteraard nieuwe contacten opslaan op Simkaart.\n\nAlles opslaan in het telefoongeheugen gaat blijkbaar wel goed, maar dan ben ik een poos zoet, moet ik alles opnieuw erin tikken.\nEn overnemen van simkaart gaat niet, want hij ziet er immers niets op staan.\n\nIs ook zo op de Sony E telefoon. Met zelfde kaartje.\n\nVraag mij nu af of kaartje wel goed is.\nZal kaartje van moeders eens proberen.
Link naar reactie
Je kan ook de telefoon in de goede USB mode zetten, en dan zou de nokia software moeten werken: \n\nVan de nokia Site:\n\n[B]Transfer data between your device and a PC[/B]\n\n\n[LIST=1]\n[*] Insert a memory card to your device, and connect the device to a compatible PC with the USB data cable.\n[*] When the device asks which mode is used, select [B]Mass storage[/B]. In this mode, you can see your device as a removable hard drive in your computer.\n[*] End the connection from the computer (for example, from an Unplug or Eject Hardware wizard in Windows) to avoid damaging the memory card.\n[/LIST]\n To use Nokia PC Suite with your device, install Nokia PC Suite on your PC, connect the data cable, and select [B]PC Suite[/B].\n To use your device to connect your PC to the web, connect the data cable, and select [B]Connect PC to web[/B].\n To synchronise the music in your device with Nokia Music Player, install the Nokia Music Player software on your PC, connect the data cable, and select [B]PC Suite[/B].\n To print images on a compatible printer, select [B]Image transfer[/B].\n To change the USB mode you normally use with the data cable, select [B][B]Menu[/B] > [B]Control panel[/B] > [B]Connectivity[/B] > [B]USB[/B][/B] and [B]USB connection mode[/B], and the desired option.\n To set the device to ask for the mode each time you connect the USB data cable to the device, select [B][B]Menu[/B] > [B]Control panel[/B] > [B]Connectivity[/B] > [B]USB[/B][/B] and [B][B]Ask on connection[/B] > [B]Yes[/B][/B].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...