Ga naar inhoud

Waarmee dit filmpje downloaden?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zou dit filmpje op een schijfje willen hebben om af te spelen in dvd speler.\nTot nu toe niet gelukt, steeds foutmeldingen, al bij het downloaden naar computer.\nZo\'n speciaal bestand is het toch niet?\n\n[url]http://sorisomail.com/email/16993/exibicao-de-banda-militar--um-espectaculo-imperdivel.html[/url] \n\n(geen idee of het een illegaal iets is, denk van niet, kan hem op computer wel gewoon online afspelen)\n\nMag van mij naar MPEG4 of AVI, dat zul je wel gelijk kunnen instellen.\nAls het een ingewikkeld progje zou zijn is een beetje handleiding welkom.\n\nIemand een tip?
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;600717]ja , maar dat werkte niet met html .[/QUOTE]\nJa, weet ik veel, het ging mij om het filmpje en ben daar niet naar gaan zoeken op een ander adres. Vandaar dat ik vroeg hoe/waarmee je het kon downloaden.\n\nIk kom wel eens vaker wat tegen, niet van YouTube, zou ik eens kunnen proberen.\nJe hebt natuurlijk grote kans dat de meeste filmpjes van YouTube af komen.\n\nBedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...