Ga naar inhoud

Word 2007 marco popup


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zat met het volgende probleem:\r\nElke keer als ik word 2007 opstart krijg ik een pop-up over marco\'s\r\n[IMG]http://img836.imageshack.us/img836/9981/knipself.jpg[/IMG]\r\n\r\nDus alleen bij word en niet bij excel of powerpoint.\r\nVervolgens heb ik gekeken en werd mij duidelijk dat deze popup bij het vertrouwings menu kon worden uit geschakeld, dit is jammer genoeg niet gelukt.\r\n\r\nNou kan ik hem wel opnieuw installeren maar ik vroeg me af of er ook een anderen oplossing voor was?\r\n\r\nGroet Sander
Link naar reactie
op zoek gaan naar een nieuwe normal.dot: dat is enigszins misleidend uitgedrukt....\r\nnromal.dot bevat de standaard-instellingen voor word, en dat bestand wordt soms ongewild ´bijgewerkt´.\r\nsluit alle office-applicaties, ga in verkenner naar normal.dot (je vindt de locatie via het tabblad bestandslocaties in word-extra-opties.\r\nverwijder of hernoem de gevonden normal.dot.\r\nstart word op, en nu wordt vanzelf door word een nieuwe maagdelijke normal.dot aangemaakt.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;600559]op zoek gaan naar een nieuwe normal.dot: dat is enigszins misleidend uitgedrukt....\nnromal.dot bevat de standaard-instellingen voor word, en dat bestand wordt soms ongewild ´bijgewerkt´.\nsluit alle office-applicaties, ga in verkenner naar normal.dot (je vindt de locatie via het tabblad bestandslocaties in word-extra-opties.\nverwijder of hernoem de gevonden normal.dot.\nstart word op, en nu wordt vanzelf door word een nieuwe maagdelijke normal.dot aangemaakt.[/QUOTE]\nwaarna het probleem waarschijnlijk nog niet is opgelost. ;)
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;600559]op zoek gaan naar een nieuwe normal.dot: dat is enigszins misleidend uitgedrukt....\r\nnromal.dot bevat de standaard-instellingen voor word, en dat bestand wordt soms ongewild ´bijgewerkt´.\r\nsluit alle office-applicaties, ga in verkenner naar normal.dot (je vindt de locatie via het tabblad bestandslocaties in word-extra-opties.\r\nverwijder of hernoem de gevonden normal.dot.\r\nstart word op, en nu wordt vanzelf door word een nieuwe maagdelijke normal.dot aangemaakt.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de hele pc af laten zoeken maar normal.dot valt niet te vinden.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;600609]Kijk eens daar C:\\Gebruikers\\ \"gebruikersnaam\"\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Sjablonen. En het ding heet in Office 2010 Normal.dotm\r\nMaar hij had hem wel moeten vinden met Zoek: Normal.dot\r\nDus hoe doe je de zoekactie? \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nIk doe de zoekactie via Ctrl F en dan de naam invoeren.\r\nverder heb ik de (verborgen) map Appdata gevonden maar de map sjablonen kan niet worden gevonden, ook is het bestand niet gevonden.
Link naar reactie
[QUOTE=falstring;600649]je kan de exacte locatie toch opduikelen in word-extra-opties-bestandslocaties?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb via bestandslocaties het volgende gevonden C:\\Users\\\"USER\"\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Templates\r\n\r\nHier zouden de gebruikerssjablonen zijn opgeslagen, jammer genoeg is deze map leeg.\r\n\r\nIk hoop dat ik alles nog goed en duidelijk doe.
Link naar reactie
of dit doen.\n \nstart\ncofiguratiescherm\nprogramma\'s en onderdelen\nklik op office 2007\nwijzigen\nfucties toevoegen of verwijderen\ndoorgaan\ngedeelde onderdelen open klappen door op het kruisje te klikken\nvisual basic for applictions open klappen\nwordt geinstalleerd bij eerste gebruik\ndoorgaan\nzijn werk laten doen \noffice starten\nen de popup mag niet meer komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...