Ga naar inhoud

Hyves games lopen vast


Aanbevolen berichten

Ik ben voor iemand bezig waar op de pc de Hyves Games telkens na korte of langere tijd spelen vastlopen in de browser.\r\nDe situatie: \r\nPC 3 mnd oud. Deze week geheel opnieuw geïnstalleerd, (Vanwege dat probleem) inclusief alle updates en drivers (Ik installeer gemiddeld 6 keer in de week een pc of laptop, dus weet redelijk hoe dat moet. \r\nHet ding is een i5 dus snel genoeg.\r\nWindows 7 64 bit.\r\nZowel met IE 32 bit als 64 bit geprobeerd. (Geen verschil)\r\nJava en Adobe Flash en Shockwave laatste versies.\r\nDaarna Firefox geprobeerd. Dat leek gisteren beter te gaan, maar helaas nog niet opgelost. Vanmorgen had ze weer vastlopers tijdens de games. \r\nIemand deze ervaring met Hyves games en een mogelijke oplossing?.\r\nIk heb daar zelf geen account (meer) en hou ook niet van games, dus kan (en wil) zelf niet testen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Nope nog niet Erik. Thnx dat je meedenkt. Ik ga daar een afspraak voor maken met die dame, om dat daar even te doen. \nHet is een basis W7 install met Windows Microsoft Security als beveiliging. Dat laatste op wens van de klant. Dat is eigenlijk ook het enige verschil, met andere pc\'s die ik installeer. Dus ook dat ga ik eens vervangen door een ander gratis prog.\nIk heb zelf IE nog niet geprobeerd, zonder invoeg toepassingen. \nHet probleem is dat ik zelf niet wil (en kan) testen. \nDe pc is alweer het huis uit, maar ik wandel er zo even heen, het is toch goed weer.:-)\n\nThnx Niek
Link naar reactie
Dit zijn niet zo makkelijke test omstandigheden met een klant die de PC gewoon wil gebruiken of nodig heeft, of spelletjes speelt waar je niet aan mee wilt doen en jij niet met de klant wilt samenwonen.\n\nAls je een duidelijk omschreven herstelpunt maakt voordat je die veranderingen aanbrengt (desnoods twee verschillende), dan kan je de klant hierover instrueren en laten testen, en mocht het allemaal geen zin hebben dan is het terugzetten van het herstelpunt genoeg om b.v. weer alle services in te schakelen. Dat scheelt een ritje :)\n\n\nIk kwam op die services ook omdat er een vraag op het forum was waarbij bij [I]elk [/I]programma gestart na verloop van tijd de \'[I]Reageert niet[/I]\' melding vescheen. Via de services bleek f-secure de boosdoener.\nWel iets anders, maar een indicatie waar te beginnen is het misschien wel.
Link naar reactie
Niekie30, neem me niet kwalijk en straf me niet, maar ik speel wel eens een game op Hyves. En ik kan je vertellen dat dit zelden vlekkeloos verloopt. Ik heb daar ook al met Hyves over gemailed, en krijg telkens het antwoord, we kennen het probleem, en we zijn er mee bezig. Volgens mijn bescheiden mening ligt het aan de drukte. vooral \'s avonds zijn er veel storingen.\r\nwellicht toch iets om rekening mee te houden voordat je de PC of de juffrouw in stukken gaat hakken.
Link naar reactie
Neuh.... Ik ga niet hakken hoor. Maar dank je voor het bericht. Kijk het rare is dat de pc van haar man, die er naast staat de spelen wel vlekkeloos speelt. \nMaar inderdaad had ik ook al gelezen dat er vaker problemen met die games zijn. \nEn ook zij kreeg na klachten bij Hyves een mailtje met die tekst. \n\nEnne..... Als ik tijd (en zin) had Hanske, zou ik misschien ook nog wel eens game spelen ergens. Vroeger veel gedaan op een C64 en een Amiga 500, maar de lol ging eraf. :-)\n\nNiek
Link naar reactie
Krijg net een mailtje........ Probleem is opgelost!!\nIn de beschrijving van de daar gebruikte muis, stond dat, als de muis in een usb poort zat, vlakbij andere \"gevulde\" usb poorten, dit programma\'s kon verstoren.\nDe muis is in een andere usb poort geplaatst en geen storing meer!!!\nk\'Denk die deel ik effe...:-)\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;600889]Krijg net een mailtje........ Probleem is opgelost!!\nIn de beschrijving van de daar gebruikte muis, stond dat, als de muis in een usb poort zat, vlakbij andere \"gevulde\" usb poorten, dit programma\'s kon verstoren.\nDe muis is in een andere usb poort geplaatst en geen storing meer!!!\nk\'Denk die deel ik effe...:-)\n\nNiek[/QUOTE]\nIk zou zo\'n muis direct aan de kat voeren!
Link naar reactie
:) Hmmm, interessant, maar laat de kat nog ff hongerig, want... zou dat niet het vinkje kunnen zijn in de Energiebeheer van de USB hoofdhub, \'[I]De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen[/I]\' ? \n\nNog enige herinnering of het tijdsbestek van vastlopen steeds of vaak hetzelfde was ?\n(Niet dat het nog uitmaakt, het probleem is foetsie natuurlijk...)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;600919]En het energy vinkje. Dat zal toch pas in werking treden, als de poort niet meer gebruikt wordt?[/QUOTE] \r\nDat was het originele plan, maar daar wil het wel eens onvoorspelbaar worden bij sommige drivers en/of hardware.\r\n\r\nIk had eigenlijk willen of moeten vragen of de muis zijn laser en verlichting uitschakelde, want dan zou het zo\'n probleem kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...