Ga naar inhoud

Java file aanpassen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Al enige tijd heb ik een Blackberry Playbook. In de app store kwam ik onlangs een programma tegen waarmee ik deze kan gebruiken als touchpad voor mijn computer.\r\nGetest en wel blijkt alles te werken, werkt ideaal. Zo kan ik mijn multimedia PC gebruiken zonder muis en toetsenbord. Echter wil ik graag dat de PC tijdens het opstarten het programma opstart en uitvoert. Hierbij moet het java bestandje geopend worden en een wachtwoord ingevoerd worden.(niet verplicht, ook niet echt nodig)\r\n\r\nKan iemand mij wellicht helpen met een scriptje wat dit uitvoert? Het moet dus eigenlijk het Java bestand openen en als het ware op \"Start\" klikken.\r\n\r\nVoor iemand met de know-how is dit niet lastig, voor mij echter...\r\n\r\nProgramma + bijbehorende broncode is [URL=\"https://sites.google.com/site/zhuoweisite/blackberry-apps/compremote\"]HIER[/URL] te vinden.\r\n\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen!
Link naar reactie
Hoe open jij dat Java bestandje dan ?\r\n\r\nIk kan niets vinden over een command-line optie... en ik vind het te ondoorzichtig voor mezelf om er dingen voor te installeren, maar, op je PC (de server) moet jij op de één of andere manier het programma starten. Als je de naam van het programma weet (staat bij de eigenschappen van de snelkoppeling of zo, onder \'doel\' ?) kan je dan in een opdrachtprompt eens proberen om die naam te typen, met daar achter een spatie en /?.\r\nKrijg je daar iets te zien ?\r\n\r\nDat is het enige wat ik zo snel kan bedenken, misschien iemand anders ?
Link naar reactie
Hallo Erik,\r\n\r\nBedankt alvast voor je reactie.\r\nOp de gegeven link staan 2 bestanden. Bovenin staan de bronbestanden, onderin staan de downloads van het javabestandje wat te draaien is. (oude versie en java5+ versie)\r\n\r\nAls ik de door jou opgegeven opdracht invoer in CMD opent hij gewoon het CompRemote.jar bestand.\r\nHet bestand (eventueel automatisch) opstarten/openen moet geen probleem geven. De vraag is echter, hoe kan ik zorgen dat ik zodra ik het programma open is, ik geen wachtwoord hoef in te geven of op Start te drukken.
Link naar reactie
Duidelijk niet zoiets als opties bij het uitvoeren van dat .jar bestand. Ik heb ook nog wat geprobeerd, maar het enige resultaat is de start van de vraag om het wachtwoord.\n\nGeen idee.\nIemand die java kent zou dan het bronbestand (ik denk CompRemote-server / MainThread.java) moeten bewerken, maar dan moet het ook nog gecompileerd worden. \n\nOf misschien is er een andere manier met java.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...