Ga naar inhoud

Probleem met audioservice


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleem met de audioservice in Windows 7, deze werkt namelijk niet. Als ik met de cursor over het audioicoon rechtsonderaan het scherm ga, geeft deze aan dat de audioservice niet wordt uitgevoerd. Als ik hierop met mijn rechtermuisknop klik, en dan naar \'Afspeelapparaten\' ga, of \'Opties voor volumeregeling\', geeft deze aan dat er helemaal geen audioapparaten zijn geïnstalleerd. Ik heb zelf al geprobeerd om Windows Audio aan de praat te krijgen via services.msc, alleen geeft deze dan een foutmelding aan dat de afhankelijkheidsservice niet kan worden gestart (zie bijgevoegde afbeelding). Ik weet totaal niet hoe dit komt, ik deed vandaag mijn laptop open, en gelijk merk ik dit op. Het is een Packard Bell Dot SE-750NL met Windows 7 Basic. \r\n\r\nGroeten, Harrison
Link naar reactie
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Het geeft nog steeds aan dat de audioservice niet kan worden uitgevoerd. Ik weet totaal niet wat er mis kan zijn, dit is gebeurd nadat ik een film heb afgespeeld in Windows Media Player, en daarna de volgende dag mijn laptop weer open deed. Het geeft aan dat er beide geen afspeelapparaten en opneemapparaten aanwezig zijn, wat nogal vreemd is, omdat deze laptop een ingebouwde webcam met microfoon heeft. \r\n\r\nOok als hier mijn twee koptelefoons op aansluit, of één van mijn twee paar externe speakers, geeft het nog steeds de foutmelding.
Link naar reactie
Ik heb het geprobeerd, Malwarebytes had niks gevonden en alweer tevergeefs, geen verandering. Ik had ook geprobeerd om de laatste bekende goede configuratie op te starten, maar dit hielp ook niks. Ik ben echt ten einde raad, en de enige oplossing lijkt mij nu om Windows geheel opnieuw te installeren, maar hopelijk weet iemand nog een andere oplossing?
Link naar reactie
En Systeemherstel dan?\nTe vinden via bureauacc. en dan > Systeemwerkset. Daar vindt je systeemherstel. Je kiest (als dat mogelijk) is een datum dat het nog goed werkte.\nJe raakt hier normaal gesproken geen documenten ofzo mee kwijt. Alleen de geinstalleerde progs en updates tussen de huidige datum en de datum van herstel gaan verdwijnen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...