Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2012 Delen Geplaatst: 29 januari 2012 Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleem met de audioservice in Windows 7, deze werkt namelijk niet. Als ik met de cursor over het audioicoon rechtsonderaan het scherm ga, geeft deze aan dat de audioservice niet wordt uitgevoerd. Als ik hierop met mijn rechtermuisknop klik, en dan naar \'Afspeelapparaten\' ga, of \'Opties voor volumeregeling\', geeft deze aan dat er helemaal geen audioapparaten zijn geïnstalleerd. Ik heb zelf al geprobeerd om Windows Audio aan de praat te krijgen via services.msc, alleen geeft deze dan een foutmelding aan dat de afhankelijkheidsservice niet kan worden gestart (zie bijgevoegde afbeelding). Ik weet totaal niet hoe dit komt, ik deed vandaag mijn laptop open, en gelijk merk ik dit op. Het is een Packard Bell Dot SE-750NL met Windows 7 Basic. \r\n\r\nGroeten, Harrison Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2012 Probeer eens de driver van de geluidskaart te verwijderen, en daarna opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2012 Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Het geeft nog steeds aan dat de audioservice niet kan worden uitgevoerd. Ik weet totaal niet wat er mis kan zijn, dit is gebeurd nadat ik een film heb afgespeeld in Windows Media Player, en daarna de volgende dag mijn laptop weer open deed. Het geeft aan dat er beide geen afspeelapparaten en opneemapparaten aanwezig zijn, wat nogal vreemd is, omdat deze laptop een ingebouwde webcam met microfoon heeft. \r\n\r\nOok als hier mijn twee koptelefoons op aansluit, of één van mijn twee paar externe speakers, geeft het nog steeds de foutmelding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2012 Probeer eens systeemherstel te doen naar een datum waar het probleem nog niet bestond.\nEn scan met malwarebytes: [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2012 Ik heb het geprobeerd, Malwarebytes had niks gevonden en alweer tevergeefs, geen verandering. Ik had ook geprobeerd om de laatste bekende goede configuratie op te starten, maar dit hielp ook niks. Ik ben echt ten einde raad, en de enige oplossing lijkt mij nu om Windows geheel opnieuw te installeren, maar hopelijk weet iemand nog een andere oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2012 En Systeemherstel dan?\nTe vinden via bureauacc. en dan > Systeemwerkset. Daar vindt je systeemherstel. Je kiest (als dat mogelijk) is een datum dat het nog goed werkte.\nJe raakt hier normaal gesproken geen documenten ofzo mee kwijt. Alleen de geinstalleerde progs en updates tussen de huidige datum en de datum van herstel gaan verdwijnen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2012 Het lijkt erop dat dit ook niet gaat werken, er lijkt zoveel mis met mijn laptop, ik denk dat het het beste is als ik Windows toch opnieuw ga installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen