Ga naar inhoud

2 Monitoren op 1 pc!


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil graag 2 monitoren op 1 pc willen aansluiten maar het is nog niet gelukt. \r\nIk heb 2 monitoren waarvan 1 een dvi en een vga aansluiting heeft! mijn pc heeft ook een dvi en een vga aansluiting dus ik dacht dat ik de ene in de vga kon doen en de andere in de dvi..\r\nmaar dan geeft het ene beeldscherm (die in de dvi zit) de melding \'\'no video input\'\'\r\nHet andere beeldscherm doet het wel... ik wil weten hoe ik dit oplos!\r\n\r\nAlle informatie is welkom en als jullie nog iets willen weten dan zeg je het maar!\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;599487]Vast wel daarvoor moet je bij instellingen van je videokaart. zijn.[/QUOTE]\n\nNee, daarvoor moet je [URL=\"http://www.realtimesoft.com/ultramon/\"]ultramon [/URL]hebben. kan je een heleboel dingen die met multimonitor setups te maken hebben instellen.\n\nTwee taakbalken zijn trouwens onhandig, je loopt steeds te zoeken op welke taakbalk de geminimaliseerde applicatie staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...