Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

mn pc liep net weer vast tijdens een filmpje op YT en het geluid liep 10 sec door...\r\n\r\nDus als de voeding uitschakeld zou het geluid het toch ook niet meer doen omdat de geluids kaart dan geen stroom meer krijgt? dus dan is het niet de voeding? of is het heel dom wat ik zeg?\r\nIk probeer zo veel mogelijk mee te denken :P\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Wat staat er onder \'[I]on-board devices[/I]\' ? \nDit is duidelijk een andere BIOS dan op het moederbord waar ik de manual van heb gelezen, de [url=http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5VD2-MX_SE/e2977_p5vd2-mx_se.pdf][B]P5VD2-MX SE[/B][/url].\nDat model heb je zelf opgegeven, maar je hebt onder het \'Advanced\' menu geen \'[B]High Definition Audio[/B]\' ?\n\nGeluid ging 10 seconden door, maar wanneer hoorde je deze keer de klik van de uitgeschakelde harddisk ?\n\nEen voeding geeft meerdere spanningen, en het is ook niet zeker dat het de voeding is, de symptomen die je opgeeft veranderen nogal.
Link naar reactie
Weer nieuwe info, bericht 211 / 212 brengt nog verrassingen :p\n\nNou dan kan je dat eens goed testen, en zien of dat telkens het geval is. Misschien is er iets met je grafische kaart aan de hand. De temperaturen waren goed meen ik me te herinneren ? \n\nBIOS update niet aan beginnen nu, daarvoor moet je PC toch echt betrouwbaarder draaien.\n\nKijk eens goed of dit je moederbord is ? \n[url=http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5VD2-MX/e2505_p5vd2-mx_V2.pdf]P5VD2-MX / P5V-VM DH[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=JesperKlip;607843]\nEn ik heb de P5VD2-MX... dat heb ik op mn moederboord zien staan..[/QUOTE]\nMaar check nu of het BIOS overeenkomt met die plaatjes.\n\n\'[I]Advanced - Onboard Device Configuration - HDA Controller[/I]\'.... = [B]H[/B]igh [B]D[/B]efinition [B]A[/B]udio Controller.\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]\n\nMaar of dat nog helpt, ik weet het niet, want de klachten en symptomen stapelen zich op, en we kunnen er alle kanten mee op.
Link naar reactie
Mn hoofdtelefoon doet het maar mn mic niet..\r\nVersterking staat aan en hij staat niet gedempt...\r\nHeb mn stuurprogramma laatst geupdate... voor de rest nog vragen?\r\nIk hoop dat jullie hier misschien wat mee kunnen..\r\nOf dat dit misschien iets met het vastlopen te maken heeft (op een of andere manier) :P
Link naar reactie
Je hebt te veel verschillende symptomen, en te weinig mogelijkheden (en kennis) om hardware te wisselen. Kost geld wat je niet hebt, en dan houdt het een beetje op denk ik.\n\nJe kan nog een wilde gok doen, en een geheugentest op CD branden om daarmee op te starten (bootvolgorde in het BIOS aanpassen naar CD/DVD station) en eens een tijdje te laten draaien:\n[url]http://www.memtest86.com/[/url]\nHet ISO downloaden en op CD branden dus.\n\nIn W7 zit trouwens ook een geheugentest, maar memtest86 is waarschijnlijk beter.
Link naar reactie
Nee.\nJe test het RAM, het fysiek (dus tastbaar) geheugen wat in je PC zit gestoken.\n\nVirtueel geheugen is het totaal van het geheugen, dus ook wat Windows op schijf er bij maakt om tijdelijk dingen die in het fysieke geheugen staan naar weg te schrijven als dit \'echte\' (dus fysieke) geheugen qua ruimte te kort schiet, dus vol zit.\n\nWat je test met memtest86 (of de Windows ingebouwde test) is het echte geheugen wat als modules in de sloten op je moederbord gestoken zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...