Ga naar inhoud

Printer print geen Excel, wel word


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP C4580 printer. Op zich een prima printer, maar de HP software is een ramp. Regelmatig krijg ik het bericht dat er iets van de installatieschijf nodig is, maar dat werkt niet. Opnieuw installeren is de enige mogelijkheid. \r\nNu beb ik weer dat hij excel niet print; ik krijg een 3 tal mogelijkheden waarom niet, maar geen ervan klopt. Dus moet ik alles kopieren naar Word en vandaar printen. Wie heeft de oplossing?
Link naar reactie
[QUOTE]Gewoon als anders. [/QUOTE] Dat \"gewoon\" kan voor elke printer, voor elke Windows, voor elk programma waaruit je afdruk weer anders zijn. Ik lees nu 1 van de 3 mogelijkheden \"niet voldoende geheugen\" \nHoe is de printer geconfigureerd in het netwerk? \nHangt deze rechtstreeks met usb aan de pc/laptop?\nIs het een wifi printer?\nEen bedrade netwerk printer? \nHeb je geprobeerd om de laatste printer software en drivers op te halen op de site van HP en die te installeren? [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=3418707[/url] \n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Excel print, soms, ook: \n[QUOTE=spaansebrabander;598773]Gisteren had ik een excel file en die werd zonder problemen geprint en nu krijg ik weer Er is een fout opgetreden mogelijke redenen\ner is mogelijk niet voldoende geheugen als U afdrukt via het netwerk etc[/QUOTE]\n\nWat is het verschil tussen beide files? Aantal werkbladen? Hoeveelheid data? Pagina instelling? Zijn dingen die jij alleen kunt zien/mededelen.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...