Ga naar inhoud

Messenger vrienden opeens geen vrienden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Om het kort te schetsen.\r\n\r\nOp hun profiel eerst bevriend (zelfs lange jaren) en daarna zie ik op hun profiel \"is uitgenodigd om vrienden te worden in Messenger.\". het raarste is dat ik hun status-updates wel nog kan volgen via \"updates uit sociale netwerken weergeven\" maar niet via mijn profiel.\r\n\r\nWeet iemand hoe dit komt?\r\n\r\nBlokkeren gaat niet meer (nieuwe msn), verwijderen kan het ook niet zijn aangezien ik hun status en profiel nog kan zien (gedeeltelijk), iets anders?????\r\n\r\nhartelijk dank
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;595725]Blokkeren heet nu: Offline weergeven voor deze persoon. Via een rechtsklik op de naam. Je andere vragen zijn voor mij ook een raadsel. \r\nWijzig je wachtwoord eens en kijk eens of er daarna dan nog iets verandert.\r\nAndere vraag: Hoe lang is dit al zo?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nSinds vandaag, offline weergeven is het niet, zelfs bij offline kan je de profiel van de persoon zien en zie je bovenaan in het profiel nog altij staan \"is bevriend\".\r\n\r\nVerwijderen is het ook niet want dan zie je zelfs niets meer van de profiel.\r\n\r\nRaarste is dat zelfs bij een nieuwe installatie msn het probleem blijft en dat ik via mobiel internet op mijn gsm de status wel kan zien.
Link naar reactie
Sinds vandaag, zeg je...... Ik zou dan even wachten tot morgen of overmorgen.\nMicrosoft is bezig een lek te dichten wat ook in Live Messenger zit, maar wat ontdekt werd in Windows Phone 7.\n[url]http://tweakers.net/nieuws/79051/microsoft-test-fix-voor-instant-messaging-bug-windows-phone.html[/url]\n\nEn: je kunt een bericht altijd editten en zelfs verwijderen, dus het bericht hieronder is eigenlijk overbodig, als je die hierboven aanpast.:-)\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...