Ga naar inhoud

Updatebeheer Windows Media Center


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Updatebeheer voor Windows Media Center-opslag werkt niet meer. Deze letterlijke tekst krijg ik al enige tijd in mijn scherm. Ik kan sindsdien ook Media Center niet meer opstarten, dus ook via deze geen tv-programma\'s meer bekijken of opnemen (werkte als recorder). Waar ik ook op Google zoek en welke fora ik ook lees, ik ben nog nergens een oplossing tegen gekomen, zelfs niet bij support van Microsoft…. Kennelijk zijn er wel meerderen welke dit probleem hebben, maar de oplossing wordt nergens geboden.\r\n\r\nMisschien een goede vraag voor de FAQ-man van Computer-Idee? Oh ja, ik heb een legale Vista Home Premium met Office 2007
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Helaas. Inmiddels een techneut (een echte!) laten kijken en die constateerde dat ere cht iets mis is met Windows. Zelfs het logboek is nergens meer te vinden. Samen met de andere problemen en probleempjes die hij ook constateerde kwam er maar 1 oplossing: formatteren en nieuwe installatie. Dat wordt dan maar gelijk Windows 7. Of zou ik toch de overstap naar Linux maar proberen? Brr, eerst uittesten op de laptop maar...\r\nWel alle reageerders dank voor jullie goede ideeën!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...