Ga naar inhoud

Ipod restore loop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een ipod video 30gb. Waneer hij start komt er een afbeelding te voorschijn. connnect to itunes to restore. Waneer ik dit doe, en met itunes restore, start hij opnieuw op en geeft hij dezelfde fout weer. Ik heb al uren zitten zoeken op google, en andere forums , alles al geprobeert maar geen enkele oplossing werkt. Ik zit met de handen in het haar. Aub Help mijjj!
Link naar reactie
Is het de melding op de ipod of in itunes ? Als het in itunes is, gaat het dan om deze melding ? \n[url=http://support.apple.com/kb/TS1456?viewlocale=en_US]\"[U]iTunes has detected an iPod in recovery mode - Use iTunes to restore[/U]\"[/url]\n\nZo ja, volgens dat artikel kan het zijn dat er een conflict is met een stationsletter.\nGa naar schijfbeheer (rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Schijfbehee[/I]r\', en verander daar de schijfletter voor de ipod naar eentje een stuk hoger waarvan je weet dat geen andere schijf deze kan gebruiken.\nHerstart je PC daarna.
Link naar reactie
Is het de melding op de ipod of in itunes ? \n\n[QUOTE=waldek;593645]....alles al geprobeert maar geen enkele oplossing werkt. Ik zit met de handen in het haar. Aub Help mijjj![/QUOTE]\nDat is dan moeilijk voor een ieder die je wilt helpen, die weten niet wat je al of niet gedaan hebt...\n\n\"[I]connect to itunes to restore[/I]\", is dat letterlijk de enige melding ?\n[QUOTE=Hans60;593647]Ik weet dat mijn iPhone vaak weigert te syncen, updaten of restoren als m\'n firewall aan staat. Soms moet ook de virusscanner even uit. [/QUOTE]\nHet ding moet inderdaad verbinding kunnen maken met hun server, dus al in die richting gedacht ?\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Hmm, gek.. probeer dit eens\r\n\r\n1) Reboot je iPod (houdt de middelste en menu knop tegelijk ingedrukt)\r\n\r\n2) Tijdens het rebooten (dus wanneer het apple logo zichtbaar is) schakel je iphone in diskmode (houdt de middelste en play knop ingedrukt)\r\n\r\n3) Plug je iPod in je pc en wacht voor een minuutje ofzo, en reboot je ipod weer (terwijl je ipod nog in de pc is!)\r\n\r\nAls het goed is moet hij nu normaal opstarten anders probeer je nog een keer te restoren
Link naar reactie
Dat heb ik allemaal geprobeert. Op de ipod komt deze afbeelding tevoorschijn \n[url]http://www.google.be/imgres?q=ipod+connect+to+itunes+to+restore&um=1&hl=nl&gbv=2&biw=1280&bih=899&tbm=isch&tbnid=NLZofAUjoTj50M:&imgrefurl=http://support.apple.com/kb/ht1378&docid=MkTO0vSvawtiMM&imgurl=http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1378/useitunes.jpg&w=296&h=223&ei=dt3oTv_XJY6e-QaemNm4Cg&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=526&dur=303&hovh=178&hovw=236&tx=198&ty=73&sig=106252898205422318957&page=1&tbnh=157&tbnw=208&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0[/url]\n\nDit doe ik dan en waneer ik hem verbind met de computer gaat hij automatisch in disk mode. Nadat itunes hem heeft \"gerestored\" meldt itunes dat de ipod opnieuw zal opstarten. Waneer hij opnieuw opstart komt weer hetzelfde bericht tevoorschijn :(
Link naar reactie
Probeer het volgende eens...\r\n\r\n1. Schakel de hold-schakelaar aan en uit. (Schuif deze naar hold en zet hem vervolgens weer uit.) \r\n2. Druk op de menuknop en de middenknop (Kiezen) tot dat het Apple-logo verschijnt, ongeveer 6 tot 10 seconden. Het kan zijn dat u deze stap moet herhalen.\r\n\r\nAls dit niet werkt probeer de iPod opnieuw met een andere USB-poort op uw computer, niet een USB-poort op uw toetsenbord of hub. \r\n\r\nWerkt dit ook niet mischien werkt dit wel\r\n\r\n1. Controleer dat u de nieuwste versie van iTunes hebt geïnstalleerd.\r\n2. Start iTunes en sluit de iPod op uw computer aan.\r\n3. Even later verschijnt deze in de bronlijst in iTunes.\r\n4. Kies uw iPod in de bronlijst en u ziet informatie erover verschijnen in de tab Samenvatting in het hoofdvenster van iTunes.\r\n5. Klik op de knop \'herstellen\'. U krijgt bericht over een of meer opties die iTunes automatisch de nieuwste iPod-software laten downloaden. De vier mogelijke herstelopties zijn:\r\n■Hersteloptie 1: Herstellen - Herstelt met dezelfde versie iPod-software die de iPod al heeft.\r\n■Hersteloptie 2: Dezelfde versie gebruiken - Herstelt met dezelfde versie iPod-software die de iPod al heeft hoewel er een nieuwere versie beschikbaar is.\r\n■Hersteloptie 3: De nieuwste versie gebruiken - Herstelt met de nieuwste iPod-software op uw computer.\r\n■Hersteloptie 4: Herstellen en bijwerken - Herstelt met de nieuwste iPod-software op uw computer.\r\n6. Er verschijnt een voortgangsbalk op het computerscherm die aangeeft dat de eerste fase van het herstelproces is begonnen. Als deze fase voltooid is geeft iTunes u de instructie de iPod op de computer aangesloten te laten om het herstelproces te voltooien.\r\n7. Tijdens de tweede fase van het herstelproces toont de iPod een Apple logo en een voortgangsbalk onderaan de display. Het is cruciaal dat de iPod tijdens deze fase aangesloten blijft op de computer of de iPod-lichtnetadapter. Opmerking: De voortgangsbalk kan moeilijk te zien zijn omdat de schermverlichting op de iPod-display mogelijk uit is.\r\n8. Nadat de tweede fase van het herstelproces is voltooid en de iPod is aangesloten op de computer, verschijnt het venster iTunes-configuratie-assistent en wordt u gevraagd de iPod een naam te geven en uw synchronisatievoorkeuren op te geven net als toen u de iPod voor het eerst aansloot.\r\n\r\nHoop dat een vandeze tips werkt, succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...