Ga naar inhoud

software zomaar verdwenen!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had de (betaal-)software \'slow pc-fighter; geïnstalleerd op mijn laptop, maar sinds gisteren kon ik het programma niet meer vinden op mijn bureaublad! Volgens de gratis variant CCleaner stonden er nog resten van de software op de laptop en blijft dat vaak staan na het verwijderen van de software. MAAR DAT HEB IK NIET ZELF GEDAAN!! Is het mogelijk dat betaalsoftware zich \'vanzelf\' van de laptop kan verwijderen? Meestal krijg je toch een berichtje dat je weer moet gaan betalen om het te blijven gebruiken, maar ik heb daar helemaal geen bericht over gehad!! :confused:
Link naar reactie
Lijkt me sterk dat het zichzelf verwijdert.\nMaar was je er zo tevreden over?\nZelf vind ik het programma pure geldklopperij. \nHet vertraagt het opstarten van je pc enorm en gaat doodleuk elke opstart een poosje staan scannen. \nEn ik heb er nog nooit enige snelheids-winst mee bemerkt bij anderen.\nEn maak niet de fout, door Ccleaner te vergelijken met de bijna \"oplichters\" praktijken van \"slow pc-figter\".\nIk ben geen fan van Seniorenweb maar lees deze onder andere eens door: [url]http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/default.aspx?g=posts&t=2199[/url]\n\nNiek\n\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;592749]Lijkt me sterk dat het zichzelf verwijdert.\r\nMaar was je er zo tevreden over?\r\nZelf vind ik het programma pure geldklopperij. \r\nHet vertraagt het opstarten van je pc enorm en gaat doodleuk elke opstart een poosje staan scannen. \r\nEn ik heb er nog nooit enige snelheids-winst mee bemerkt bij anderen.\r\nEn maak niet de fout, door Ccleaner te vergelijken met de bijna \"oplichters\" praktijken van \"slow pc-figter\".\r\nIk ben geen fan van Seniorenweb maar lees deze onder andere eens door: [url]http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/default.aspx?g=posts&t=2199[/url]\r\n\r\nNiek\r\n\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nNou, dat \'vanzelf opstarten\' kon je gewoon uitschakelen, hoor! En je kon instellen wanneer je het wilde laten lopen. Ineens deed hij dat niet meer. Ik had me echter voorgenomen om het niet meer te gebruiken. Misschien konden ze gedachten lezen? :neutral:
Link naar reactie
Je hebt het over je bureaublad. Gaat het dan om een snelkoppeling? Welke windows-versie? Ik weet dat er Windowsversies zijn die aanbieden om niet regelmatig gebruikte snelkoppelingen te \'archiveren\'. Mogelijk dat dat gebeurt is?\n\nZoals Niekie aangeeft; een programma verwijdert zich niet vanzelf. \n\nAls je toch al van plan was het niet meer te gebruiken: verwijder de restanten en laat lekker zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...