Ga naar inhoud

Programma's


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi \r\n\r\nAls mijn computer gecrasht is moet ik hem vaak naar de fabriek instellingen doen en dan kan ik mijn bestanden wel weer terug zetten met windows backup maar als ik mijn programma\'s moet terug zetten weet ik niet alles meer wat er precies op moet dus heb ik nu de vraag weten jullie een programma dat een kopie van mijn programmalijst maakt of nog beter een backup vsn mijn programma\'s waarbij je een schema ik kan stellen.\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nGroet Jardi van der Wal
Link naar reactie
[QUOTE]Als mijn computer gecrasht is, moet ik hem vaak naar de fabriek instellingen doen en dan kan ik mijn bestanden wel weer terug zetten met windows backup, maar als ik mijn programma\'s moet terug zetten weet ik niet alles meer wat er precies op moet. Dus heb ik nu de vraag: weten jullie een programma dat een kopie van mijn programmalijst maakt of nog beter, een backup vsn mijn programma\'s waarbij je een schema ik kan stellen.[/QUOTE]\n\nZo ongeveer bedoel je.:-) \n\nJawel. Met het programma SIW ( [url]http://www.snapfiles.com/get/siw.html[/url] ) daar op te halen, kan je zien welke programma\'s er allemaal op je pc staan. Dat copieër je naar een document en je hebt een lijst met geïnstalleerde programma\'s.\n\nMaar een pc behoort niet te crashen, dus inderdaad, de oorzaak?\n\nNiek
Link naar reactie
Bij Paradigit nu volledige versie van Acronis True Image 2011 in aanbieding voor € 10.\r\nHiermee, zoals al gezegd, een image maken.\r\nAls alle programma\'s op C staan is een image van C voldoende.\r\nAndere partities kunnen met gewone back-up.\r\nVoorkomt veel ergenis en tijd bij (haast) onoplosbare computerproblemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...