Ga naar inhoud

Printen met Word


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Normaal gesproken als je op uitprinten klikt en dat dubbelzijdig wil doen, dan is dit op een A4 pagina geen probleem.\r\n\r\nEchter, ik heb een aangepast document gemaakt met Word. Als ik nu dubbelzijdig print, dan staat de ene pagina links en op de andere pagina staat de het ook op de linkerkant, waardoor ze met dubbelzijdig printen niet exact achter elkaar komen. Nu kan ik dus het papier ook niet recht afsnijden, want dan snij ik de tekst op de andere pagina voor de helft weg.\r\n\r\nHeeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie!\n\nMij is echter niet geheel duidelijk wat ik moet doen.\n\nVia pagina instellingen in Word, heb ik een aangepaste pagina. In plaats van standaard A4, staat die bij mij op: liggend 21 bij 25 cm.\n\nNu is het probleem dus dat indien ik dubbelzijdig print, de pagina\'s niet recht achter elkaar liggen. Hierdoor kan ik dus niet in het A4 papier mijn document uitsnijden naar die 21 bij 25 cm.\n\nBij pagina instellingen zie ik geen rechts opschuiven staan..\n\nIk heb overigens een MacBook.
Link naar reactie
Kijk bij de pagina-indeling welke marges (even zoeken in de help waar dit zit bij jouw versie van Word) je nu links en rechts hebt. Stel het papier weer in op A4, liggend. Tel nu bij de door jou gevonden marges 2,35 cm op en stel deze zijmarges weer in.\r\nJe kunt ook een tekstvak van de gewenste afmeting maken en dit gecentreerd op het blad zetten. Dan vallen teksten op voor- en achterzijde van het blad altijd samen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...