Ga naar inhoud

Avatar opnieuw plaatsen lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een ander plaatje bij mijn naam wil zetten krijg ik steeds ; - Unable to save image - terwijl de maat binnen de vereiste afmeting is.\n\nDus zet ik mijn oude schoteltje terug, die ik natuurlijk op de computer heb staan en ook binnen de afmeting is welke mag, zelfde melding.\nEn dat is dan raar.:confused:\n\nWat is de oplossing?\n\nIk vind de Avatar grootte hier overigens erg klein, kan dat niet wat groter want als je er tekst in hebt is het amper te lezen.
Link naar reactie
burgkop, ik had hetzelfde probleem, toen ik een plaatje bij mijn naam wilde zetten. Steeds weer die melding \"Unable to save image\", tot ik erachter kwam dat ik het verkeerd aanpakte.\r\nIk klikte op \'Wijzig profielafbeelding\' (onder het kopje [B]Your profile[/B]). Fout!\r\nIk bleek te moeten klikken op \'Wijzig schermafbeelding\' (onder het kopje [B]Instellingen & Opties[/B]).\r\n\r\nHelpt deze informatie?\r\n\r\nGroet, porrelaar
Link naar reactie
Dutch, ik heb jouw profiel bekeken en snap nu wat je bedoelt.\nEchter, toen ik destijds probeerde via \'Wijzig profielafbeelding\' een plaatje te uploaden, kreeg ik steeds weer diezelfde melding: \"Unable to save image\", ook als het plaatje slechts 1 KB groot was en 10 x 10 pixels. Elk plaatje werd dus geweigerd.\nEen schermafbeelding lukte wel, en dat was achteraf ook precies wat ik wilde.\n\nMaar je hebt me wel wijzer gemaakt.
Link naar reactie
[QUOTE=porrelaar;590123]burgkop, ik had hetzelfde probleem, toen ik een plaatje bij mijn naam wilde zetten. Steeds weer die melding \"Unable to save image\", tot ik erachter kwam dat ik het verkeerd aanpakte.\nIk klikte op \'Wijzig profielafbeelding\' (onder het kopje [B]Your profile[/B]). Fout!\nIk bleek te moeten klikken op \'Wijzig schermafbeelding\' (onder het kopje [B]Instellingen & Opties[/B]).\n\nHelpt deze informatie?\n\nGroet, porrelaar[/QUOTE]\nEhh, die gebruikte ik al.\nVoor de zekerheid ook de andere geprobeerd, maar ook nikkes.\n\nZal straks een back-up terug zetten kijken of het dan misschien wel wil.
Link naar reactie
[QUOTE=porrelaar;590151]Datzelfde plaatje (met dezelfde afmetingen!) werd geweigerd als profielafbeelding... Snap jij het, snap ik het...[/QUOTE]\nVoor de duidelijkheid:\n\nIk wilde een andere proberen, kijken hoe het eruit zag.\nHeb eerst de oude verwijderd. (die stond er dus niet meer bij.)\nNieuw plaatje ging niet.\nDan denk je toch: dan maar de oude er weer op, die heb ik per slot opgeslagen.\nMaar die gaat dus ook niet, terwijl de grootte exact hetzelfde is als degene die er altijd op stond.\nVandaar.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;590223]Let op: de maximale toegestane grootte is 64,0 KB óf 100 bij 100 pixels (de kleinste). .\n\nDit voor de profiel afbeelding.\n\n\nen deze\n\nLet op: de maximale toegestane grootte is 19,5 KB óf 80 bij 80 pixels (de kleinste). \n\nVoor je Avatar ..................[/QUOTE]\n\nDus wat is er niet goed aan mijn plaatje?\nVoorheen werkte dit zelfde prima hoor.:p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...