Ga naar inhoud

Android App Locus Free


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb volgens de workshop [URL=\"http://www.computeridee.nl/workshops/offline-navigeren-met-de-android\"]http://www.computeridee.nl/workshops/offline-navigeren-met-de-android[/URL] Locus Free op mijn HTC Wildfire geinstalleerd. In stap 5, de kaartmanager, wordt geadviseerd om Google-kaarten te gebruiken. Helaas is deze niet in mijn lijstje zichtbaar. Kan iemand mij helpen en uitleggen hoe dat kan?\r\n\r\nIk heb internetverbinding alleen via WIFI, en daarom wil ik offline navigeren.\r\n\r\nAlvast mijn dank,\r\nEddie
Link naar reactie
Heb niet getest hoe die app werkt, maar heb een andere app gevonden die prima werkt. Met behulp van Mobile Atlas Creator op de pc de kaarten van het wandelgebied (op meest gedetailleerde niveau) gedownload. Met Samsung-KIES op de telefoon gezet. Maverick als app geïnstalleerd. GPS ingeschakeld. \nHet is de 1e keer misschien even puzzelen hoe MAC werkt, maar als je dat 1x door hebt, is het \'appeltje - eitje\'.
Link naar reactie
Heb modje verzocht om post van frito te verplaatsen.\n\non topic: Je gaf niet aan dat je expliciet de navigatie nodig hebt voor autorijden.\nIk twijfel of navigatie op een mobiel een heel goed alternatief is, maar dat terzijde.\n\n Ik heb er diverse keren mee gewerkt. Niet in de auto. Met fiets en wandelen ging het prima. Je kunt met MAC op verschillende niveaus de plattegrond binnenhalen. Van huis naar Eindhoven heb je geen details nodig, in Eindhoven zou je dan kunnen kiezen voor meest gedetailleerd. Er is, voor zover ik weet, echter geen gesproken navigatie. Iets wat mij wel noodzakelijk lijkt tijdens autorijden. Geen idee of dat wel is bij de app die jij hebt gevonden op de site.
Link naar reactie
[QUOTE]Je gaf niet aan dat je expliciet de navigatie nodig hebt voor autorijden[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt. heb ik niet gedaan in mijn eerste post. Sorry.\r\nIk weet ook niet of het handig is, en nee, ook in mijn app geen spraak.\r\nHet is voor nood rondom Eindhoven, omdat daar zo veel veranderd is, v.w.b. de snelwegen.\r\n\r\nIk ga jou app uitproberen.\r\nTnx !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...