Ga naar inhoud

Battlefield 3 Videokaart


Aanbevolen berichten

Beste Leden, \r\n\r\nIk heb Battlefield 3 gekocht maar heb hierbij toch wel probleempjes.\r\n\r\n1 : De singleplayer speel ik alles op ULTRA constant 60fps, soms\r\n daalt het wel eens naar 55+- bij heavy scenes maar stijgt gelijk weer\r\n naar een constante 60fps (met vsync-ON ) ( Maar wel MSAA uit ) \r\n Voor de rest staat alles op ULTRA of HOOG/MAX\r\n\r\n2 : Terwijl ik met de Multiplayer met dezelfde instellingen in mijn handjes \r\n mag klappen als ik 50 fps haal. Soms haalt hij wel 60, maar dat is dan\r\n als ik bijv in een kleine ruimte zit maar met grote open velden zakt het \r\n gelijk naar 40+- / 50+-.\r\n\r\nHoe kan dit ? :confused:\r\n\r\nAlvast bedankt voor een reactie !. ;)\r\n\r\nSpecs pc\'\'\r\n\r\nWindows 7 Home ed.\r\nQuad core Q9400 2.67ghz\r\n(single) Amd Radeon HD 6970 2GB / 900mhz / 1400mhz\r\n8GB DDR2 Ram geheugen.\r\n\r\nmvg Richard
Link naar reactie
[QUOTE=jeroenathome;588855]Multiplayer velden zijn volgens mij groter als singleplayer velden. Hierdoor wordt de grafische kaart zwaarder belast dan met een single player veld. Tevens zijn de andere tegenstanders die voor extra belasting zorgen.\r\n\r\nIk vraag me alleen af waarom je dit vraagt. Met 40 fps is het nog steeds goed gamen.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Jeroenanthome,\r\n\r\nBedankt voor je reactie !.\r\n\r\nDat van die grotere mappen in de multiplayer zal wel idd waar zijn.\r\n40fps is niet per definitie slecht alleen als de single player 60fps knalt dan is het natuurlijk niet verkeerd om deze ook in het MP gedeelte te hebben. \r\n\r\nDan zit er maar één ding op..... en dat is Crossfire :rolleyes:\r\n\r\nNogmaals dank\r\n\r\nRichard
Link naar reactie
[QUOTE=Arrim;589665]Misschien je cpu overclocken? Dat kan ook nog wel eens helpen. Ik weet niet waar bij BF3 bij jou de bottleneck zit, maar je kunt het allicht proberen.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Arrim, bedankt voor je reactie,\r\n\r\nDat van dat overclocken, daar dacht ik ook een hele tijd geleden aan, toen de realiteit mij wees op het feit dat ik dat niet kan simpelweg omdat ik een OEM systeem heb van HP :neutral:\r\n\r\nIk heb het zelfs geprobeerd met allerlei software progjes, maar het mocht niet baten.\r\n\r\nIk denk en vermoed toch wel dat mijn CPU roet in het eten gooit, want een single HD6970 moet het toch wel kunnen handelen aangezien het één van de snelste single kaarten op de markt is.\r\n\r\nIk ben al aan het kijken om de Quad Core Q9650 3.00ghz met 12mb cache te kopen. (ze zijn nogal schaars deze dagen)\r\n\r\nVoordat ik in 2012 een compleet nieuwe game-rig aanschaf doe ik die nog maar ff voor nood :eek:\r\n\r\nGr Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...