Ga naar inhoud

Windows Live Messenger


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste leden,\r\n\r\nallereerst excuses voor als ik deze thread op een verkeerde plek open, mijn vraag/probleem heeft namelijk betrekking op windows live messenger, al denk ik dat het ook te maken heeft met beeldschermresolutie en eventueel videokaart drivers. \r\n\r\nMijn probleem is als volgt te omschreven:\r\n\r\nAls ik in Windows live messenger de opties wil aanpassen, dan kan ik niet op \'ok\' klikken omdat die functie buiten mn scherm valt. Nou las ik hier: [url]http://www.computeridee.nl/node/48674[/url] dat het misschien aan mn videokaartdriver zou kunnen liggen, ik heb een Mobile Intel (R) 945 Express Chipset Family met als chiptype de Intel(R) GMA 950. Toen ik op de website van intel ging zoeken vond ik veel drivers, ik dacht de juiste gevonden te hebben maar tijdens installatie gaf die de foutmelding dat het bestand niet past bij die chip en dus sloot de installatie af.\r\n\r\nMijn vraag is nu simpelweg, hoe kan ik wel zorgen dat ik bij de opties van WLM kan en dus dat irritant Live Today kan uitzetten?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nElf\r\n\r\np.s. Ik heb een toshiba mini laptop met windows xp home edition mocht dit van belang zijn.
Link naar reactie
Dank je voor de snelle reactie Dutch-Online, ik heb je advies opgevolgd en heb de Display Driver geïnstalleerd, echter is het probleem nog niet verholpen, ik heb dit bestand gedownload: \r\n[url]http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_driver_details.jsp?service=NL&selCategory=2&selFamily=387&selSeries=242&selProduct=851&selShortMod=876&language=12&selOS=10&selType=11&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=24&selectedLanguage=12&type=11&page=1&ID=67285&OSID=10&driverLanguage=42[/url]\r\n\r\nWat nu? Ik kan nog steeds niet de opties aanpassen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...