Ga naar inhoud

Fax - eenmalig versturen gratis met PC.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Weet iemand een werkend programma waarmee je eenmalig een fax kunt versturen vanaf je computer, gratis?\nHet stikt van die programma\'s, maar ik krijg meestal de melding bij het versturen van : Not Found ....\nDus het lijkt te werken en als het er op aan komt zit je alles weer voor niets in te vullen.\nBen er wel een tegen gekomen die het wel doet, als de tekst maar kort is, heb ik ook niets aan.\nHet ging om het versturen van één volgeschreven A4 tje.\nHet zou handig zijn als je dat dan even kunt versturen.\nIk heb nog een thermofax opgeborgen staan, die maar weer aangesloten omdat het weg moest, maar om nu te zeggen dat het handig is.\nMaar goed hij doet het nog wel, maar niet via de huiscentrale, moet ie even buitenom, dus allemaal gedoe.\nIemand een bruikbare (zelf geprobeerde) tip?
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;586427]Om met een pc een fax te versturen heb je meer nodig dan een prg . De pc dient ook aangesloten te zijn op een telefoon lijn met een fax-modem.\nEr zal ook vast wel een site zijn waar je een fax kunt versturen zonder prg of fax-modem.\nOok kun je soms op een postkantoor een fax versturen.[/QUOTE]\nEr zijn verschillende sites waar je dat kunt versturen.\nUiteraard ook op een agentschap etc. maar dat is toch de vraag niet.?\n\nhet was gewoon de vraag of iemand \"ervaring\" heeft om even een fax te versturen, gratis, via de computer.\nFax modem heb ik vroeger wel eens gehad maar al jaren geleden weggemikt, waren van die groooootttte kaarten:D.\n\nIk heb de bekabeling van mijn oude fax aangepast en ik houdt hem maar wat in de buurt.\nwerkt makkelijker dan via internet.\nHet vervelende is dus dat je alles voor de dag moet halen etc. en dat voor 1 lullige fax.
Link naar reactie
Het enige wat in Nederland gratis lijkt is efax: [url]http://www.efax.nl/[/url]\nDat mag je namelijk 30 dagen gratis proberen, dus voor een enkele fax is het te overwegen. Als je \"regelmatig een incidentele fax\" moet verzenden (dus een paar keer per jaar bijvoorbeeld) dan wordt dat waarschijnlijk niks.\n\nBij regelmatig faxen zou je xoip kunnen overwegen: [url]http://www.xoip.com/nl[/url]\nDat is niet gratis, maar je koopt een tegoed waarmee je kunt faxen.\n\nPunt blijft, en dat is mijn mening, dat dat hele faxgebeuren maar eens gestopt moet worden. Een fax is net zo makkelijk te frauderen als een email, dus als het daar om gaat biedt een fax ook geen voordelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...