Ga naar inhoud

schijf van FAT naar NTFS


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 DVD spelers, beiden met USB aansluiting. Ik speel mijn videos altijd af vanaf de externe HD\'s via de USB aansluitingen. Nu heb ik de externe HD omgezet van FAT naar NTFS, omdat FAT geen grote bestanden accepteert. Nu kan ik niet meer vanaf de HD en de USB poort van de DVD speler afspelen. Hoe kan dat? Kan ik de schijf weer terug brengen naar FAT? of zijn er andere methoden.
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;585821]Wellicht is exfat een mogelijkheid.[/QUOTE]\r\n\r\nExfat had ik nog niet van gehoord maar dat gaat bijna zeker ook niet werken. Van wegen dat het niet tot nouwelijks word onfdersteund buiten de pc\r\n(born: [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/ExFAT[/url])\r\n\r\nMaar wat zijn dat dan voor bestanden die je niet op een fat32 schijf krijgt.\r\nIk heb zelf nog nooit bestanden gehad die groter waren dan 4GB
Link naar reactie
De handleiding van het apparaat stelt in de \"veel voorkomende problemen\" dat NTFS niet ondersteund wordt. \nHelaas is nergens te vinden welke bestandssystemen wel ondersteund worden. Je kunt er dan haast van uit gaan dat alleen FAT32 ondersteund wordt. En dan houdt \'t na 4 GB gewoon op. Je zult grote bestanden dan moeten converteren of splitsen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...