Ga naar inhoud

page bestand openen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

1- Sla het bestand op uw bureaublad.\n2- Klik met de rechtermuisknop op het bestand en selecteer \n\'Naam wijzigen\' in het pop-upmenu\n3- ....Zip toevoegen aan het einde van het bestand en \ndruk op Enter.\n4- Open de gecomprimeerde map met b.v Winrar en bekijk de inhoud ervan \nWat je ziet in de map zijn \nsommige bestanden en een QuickLook map/bestand Binnen \nDeze QuickLook map is er een bestand met de naam \'Preview.pdf\' en dat is de \nPages-document in PDF-formaat.\nHet kan worden geopend in Adobe Reader of een ander PDF-reader voor \nhet bekijken of afdrukken.U kunt desgewenst met een PDF-editor de file bewerken,indien nodig.
Link naar reactie
Prachtige tip, tjoekse! Deze kende ik nog niet.\nNatuurlijk meteen geprobeerd: mijn iMac opgestart en een testbriefje geschreven in tekstverwerker Pages. Briefje naar mezelf verstuurd per e-mail en op het bureaublad van mijn Vista pc gezet. Test.pages hernoemd naar Test.pages.zip.\nGeen gebruik hoeven maken van Winrar of 7-Zip, want Windows kan zelf zip-bestanden uitpakken. En ja hoor: ik zag een fraaie pdf van mijn testbriefje.\nBedankt! Weer wat geleerd.\n\nGroet, porrelaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...