Ga naar inhoud

Com.sec android app.twlauncher is onverwacht


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds vanmorgen krijg ik de melding dat de twlauncher is gestopt.\r\nIk kan niets meer. \r\nHet enige wat ik kan is mij ergeren aan de Samsung Galaxy S. \r\nWant ik wil de fabrieksinstellingen zo lang mogelijk uitstellen. Dan mis ik alle smsjes, whatsapp etc etc.\r\nIk heb twee vragen aan de wijze mensen:\r\n1. Hoe kom ik bij de instellingen, zodat ik de twlauncher leeg kan maken, want dat zou het probleem zijn.\r\n2. Als ik nergens bij kan, hoe kan ik dan terug komen naar de fabrieksinstellingen?\r\nAlvast bedankt voor jullie tijd.\r\n\r\nXavier
Link naar reactie
Dat heb ik gedaan maar ik heb nergens kunnen vinden hoe je de fabrieksinstellingen terug kunt zetten als de telefoon het niet meer doet. Zoals ik hier boven al vertelde:\"kan ik niets meer\". Daar bedoel ik mee dat ik nergens meer bij kan. Ik zie wel het icoontje Applicaties. Daar kan ik op drukken tot dat ik een ons weeg. Derhalve ik kom niet meer bij \"Instellingen\". Dat lijkt mij erg belangrijk.\r\nAlvast bedankt voor de tijd\r\nxavier
Link naar reactie
Ik heb zo\'n ding niet, maar heb dit voor je vertaald, en het is voor als je echt niets meer kan. [B]Misschien dat je via het verschijnend menu wel verder komt[/B].\n(Er is ook een methode via het Android menu, maar lees dat in de Engelstalige link. Het menu moet dan natuurlijk wel werken).\n\n[B]*[/B] [url=http://www.trickyways.com/2011/01/how-to-reset-samsung-galaxy-s-to-factory-settings/] Galaxy S telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen met de knoppen[/url][B]: [/B]\n\n! zorg indien mogelijk dat al je data naar de micro-SD is overgebracht voordat je de Galaxy S mobiele telefoon terug zet naar fabrieksinstellingen. Alle aanwezige data zal gewist worden.\n\nReset via de knoppen:\nHaal de batterij er uit, en plaats hem daarna weer.\nHoud de \'volume down\' knop ingedrukt, en en druk één maal de Power knop.\n\nHet volgende systeem menu verschijnt:\n- Fastbook\n- Recovery\n- Blear Storage\n- Simlock\n\nGebruik de \'Volume down\' knop om naar \'Clear storage\' te gaan, en deze te activeren met de \'Power/home\' knop.\nBevestig je keuze met de \'Volume up\' knop voor \'Ja\', of \'Volume down\' voor \'Nee\'. \n\nJe Galaxy S telefoon zal herstarten en terug zijn naar fabrieksinstellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...