Ga naar inhoud

beeldscherm geeft zwart beeld


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nmijn zus heeft besloten om haar dell dimension 3100 aan mij te geven hij werkte nog prima.\r\nNadat ik alles correct had aangesloten deed ik de pc aan maar het beeldscherm zei computer energy save mode en dat ik een willekeurige knop op het toetsenbord moest indrukken maar er gebeurde niks alles is correct aangesloten dus daar ligt het niet aan en hiervoor werkte het nog prima \r\nHelp alsjeblieft:s
Link naar reactie
Als de melding inderdaad van het scherm zelf afkomstig is kan het ook nog zijn dat de pc meerdere beeldschermaansluitingen heeft, waarvan een of meerdere niet bruikbaar zijn. Dit komt vooral voor als er een onboard en een losse videokaart is. In dat geval zijn de onboard aansluitingen niet te gebruiken. Kijk dus ook eens of er meerdere beeldschermaansluitingen zijn en probeer dan een andere.
Link naar reactie
[QUOTE] Kijk dus ook eens of er meerdere beeldschermaansluitingen zijn en probeer dan een andere. [/QUOTE]\nMocht bovenstaande geen oplossing bieden, probeer dan eens het volgende.\n\nMogelijk is er sprake van restspanning, daarom :\n\n- PC uitschakelen.\n- Powerbutton aan de achterkant op 0 (Off) zetten en de Aan/Uit-schakelaar 5 seconden indrukken.\n- Stekker aan de achterkant uit de PC halen, Powerbutton op 1 (On) zetten en de Aan/Uit-schakelaar nogmaals 5 seconden indrukken.\n- Stekker er weer in en PC opstarten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...