Ga naar inhoud

Flash player


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De laatste tijd krijg ik, zodra ik IE9 of Mozilla opstart, de melding dat ik niet of over een oudere versie van Adobe Flash player beschik, terwijl de laatste versie (11) op mijn pc is geinstalleerd. :confused:\r\nWat is er aan de hand c.q. wat moet ik doen om toch de filmpjes te kunnen bekijken?\r\n\r\nOp mijn pc is Windows 7 64-bit geinstalleerd (+ alle updates).\r\nAlvast bedankt \r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Weet u zeker dat u de 32 bits versie van Internet Explorer gebruikt? U kunt dit controleren door Internet Explorer op te zoeken in de volgende map en van daaruit te openen: C:\\Program Files(x86)\\Internet Explorer \r\n\r\nWanneer u hiermee wel flash content kunt bekijken kunt u een nieuwe snelkoppeling op het bureaublad maken voor de 32 bits versie van Internet Explorer.
Link naar reactie
[QUOTE=marcel;584934]Ik heb alle bovenstaande opties geprobeerd. Ik open IE 32bits versie (vanuit de map C;\\Program Files(x86), maar ik blijf de melding krijgen.\r\nMerkwaardig is dat is bij browser Bing wel met Flash player kan kijken. ! !\r\n\r\nHoe kan dit?[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, maar ik bedoelde de browser Google Chrome.
Link naar reactie
Dat het in chrome werkt komt omdat er een flash player geintegreerd is in chrome.\n\nWat betreft het verwijderen, druk eerst eens op ctrl+shift+esc en ga in het taakbeheer naar het tabblad Processen. Aldaar zoek je naar processen met de naam iexplorer.exe en beeindig deze. Daarna nogmaals proberen te verwijderen via Configuratiescherm > Software.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;584938]\r\nWat betreft het verwijderen, druk eerst eens op ctrl+shift+esc en ga in het taakbeheer naar het tabblad Processen. Aldaar zoek je naar processen met de naam iexplorer.exe en beeindig deze. Daarna nogmaals proberen te verwijderen via Configuratiescherm > Software.[/QUOTE]\r\nNiet vergeten, ook MSN gebruikt Flash, dus ook elke module van MSN in taakbeheer afsluiten.
Link naar reactie
U geeft aan dat u voor het verwijderen van de Flash software de melding krijgt te zien dat de browser gesloten moet zijn. Ondanks dat u dit gedaan heeft, krijgt u de melding te zien. De browser kan op de achtergrond geopend zijn door malware welke mogelijk op uw systeem aanwezig is. Ik wil u dan ook aanraden om uw systeem te scannen met een geupdate Antivirus scanner.\r\n\r\nU kunt wellicht uw computer scannen met de online Microsoft Safety Scanner.\r\n[URL=\"http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx\"]http://www.microsoft.com/security/scanner/nl-nl/default.aspx[/URL]\r\n\r\nMocht er geen malware gevonden worden en u blijft de melding zien dat u eerst uw browser moet sluiten, dan kunt u eerst uw computer opnieuw opstarten. Direct na het opnieuw opstarten gaat u als eerste de flash software verwijderen en opnieuw installeren. Dan is er als het goed is nog geen browser geopend.
Link naar reactie
Ik geef het op......heb al het bovenstaande geprobeerd en ook via Taakbeheer ie afgesloten, waarna ik de geinstalleerde flash player wel kon verwijderen, maar......na installatie van Flash player 32bit, kreeg ik weer het zelfde euvel namelijk dat \"Flash player\" niet op mijn ps is geïnstalleerd.\r\nIk snap er niks meer van.
Link naar reactie
Ik geef het op.\r\nIk heb alle suggesties geprobeerd. Ook via taakbeheer IE9 afgesloten en vervolgens Flash player verwijderd (lukt nu wel).\r\nDan IE9 32-bit gestart en Adobe flash player geinstalleerd (lukte). Maar toen ik een pagina startte kreeg ik weer de melding dat ik niet beschikte over Flash player.\r\nHoe is het mogelijk..........wie o wie weet nog iets te verzinnen.\r\nMet Chrome werken is geen probleem, maar wannee ik een link van de email aanklik, wordt altijd IE9 opgestart en niet Chrome. \r\n\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie
Heb je al geprobeerd om Internet Explorer terug naar standaard waarden te zetten ? Het kan een conflict zijn in de instellingen voor actieve inhoud (ActiveX), daar zijn er nogal wat van.\n\nOnder het menu \'[I]Extra - Internetopties - Geavanceerd[/I]\' kan je dit doen, maar je bent dan wel wat instellingen + geschiedenis van tekstvelden en onthouden wachtwoorden kwijt.\n\nVoor je dit doet is het misschien ook een idee om de geschiedenis te wissen (waaronder cookies) op het tabblad \'[I]Algemeen[/I]\'.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...