Ga naar inhoud

Kan Outlook gegevens niet overzetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn oude computer is de voeding en het moederbord kapot gegaan, Moest dus nieuwe PC kopen. de oude Harde schijf zit nu als extra in mijn PC. Ik heb de gegevens van Outlook die ik in een archief had opgeslagen kunnen kopieren naar mijn nieuwe harde schijf. Ik had de laatste weken echter niet alles gearchiveerd. Bovendien heb ik alleen de e-mails kunnen overzetten, blijkbaar waren de contacten niet meegekopieerd. Hoe kan ik nu de nog niet gearchiveerde gegevens en contacten van de oude harde schijf naar de nieuwe zetten zodat ik die weer kan gebruiken. Met simpel importeren lukt dat niet. Ik heb ook al gezocht naar pst bestanden, maar niet gevonden, hoewel ze echt wel op de oude schijf staan.
Link naar reactie
Oef..... daar gaan we:\nOpen \"Deze Computer\" dan menu Extra > Mapopties > Kies het tabblad Weergave en zet de systeembestanden en de verborgen bestanden zichtbaar en klik dan op \"Op alle mappen toepassen\" daarna op \"Toepassen\" en \"OK\".\nJe ziet nu heel veel mappen maar waarvan er sommige wat lichtgrijs zijn. \n\nIk ga er vanuit dat MS Outlook standaard is geïnstalleerd op de pc, dus niet bijvoorbeeld ergens op een D: of E: schijf staat.\n\nHet beste kan je proberen de gegevens te importeren in je nieuwe email programma. Van belang is daarbij dat je bij het importeren goed aangeeft van welk programma de te importeren gegevens afkomstig zijn. \nAls je ervoor kiest bij het importeren om bijvoorbeeld Outlook Express te kiezen zal de import functie NIET de .pst bestanden zien. Je zal dus MS Outlook moeten kiezen, als programma waar vandaan je wilt importeren.\n\nHet bestand moet daar staan: \n\nOpen de c: schijf > Documents and Settings > Dan de map met je eigen gebruikersnaam > Local Settings > ApplicationData > en dan wordt het lastig want ik doe dit uit m\'n hoofd. Je moet daar zoeken naar de map \"Outlook\" Als die daar niet staat zal je eerst nog een map \"Microsoft\" moeten openen en daar moeten kijken. In die map moet het Outlook.pst bestand staan. \n\nAls het niet in die omgeving staat, dat is de installatie van MS Outlook niet standaard gedaan en is voor een eigen locatie gekozen. \n\nIn principe staat de map Outlook.pst en dezelfde map, als het Archief.\n\nIk dacht dat in het Outlook.pst bestand ook je contact personen zaten, maar weet dit niet zeker. \n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...