Ga naar inhoud

YouTube speelt niet af onder IE9


Aanbevolen berichten

U kunt de instellingen van Internet Explorer herstellen. Hiermee hersteld u alle instellingen van Internet Explorer. Uw favorieten blijven uiteraard wel gewoon intact. Meer informatie over het herstellen van de instellingen van Internet Explorer kunt u lezen op de volgende website:\r\n\r\n[URL=\"http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings-in-Internet-Explorer-9\"]http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings-in-Internet-Explorer-9[/URL]\r\n\r\nMocht dit het probleem niet verhelpen, dan kunt u alles van Adobe Flash player van uw systeem verwijderen en opnieuw installeren. En dit opnieuw installeren moet u voor iedere browser apart uitvoeren. Zoals erikdenhouter in een vorige post al aangaf.
Link naar reactie
[QUOTE=franslj;583977]....de versie van deze flashplayer is Adobe Flashplayer 10 Active X. \nDaarbij staat nog de Adobe Flashplayer 10 plugin.[/QUOTE]\nKan je iets specifieker zijn voor die versie ? Als je in je software scherm bij de ActiveX kijkt, dan is daar een link voor \'ondersteunende informatie\', en daar staat een uitgebreider versienummer. \nDe mijne (één na laatste update) is :\n[B]Flash ActiveX versie 10.3.181.26[/B] (is voor Internet Explorer)\nFlash Plugin versie 10.3.183.5 (is voor Mozilla browsers)\n\nJe kan het ook zien in je \'[I]Configuratiescherm - Flash Player[/I]\' en daar kijken onder de tab \'[I]Geavanceerd[/I]\'.
Link naar reactie
De versies die je vermeldt kloppen niet, de ActiveX die jij noemt is bij mij de versie van de plugin voor Firefox (vandaag ge-update) .... Check dit goed, het andere versienummer is nogal outdated, en als dat die net die voor Internet Explorer is (ActiveX) dan is dat misschien je probleem.\n[ATTACH]16290[/ATTACH]\n(Vandaag ge-update)\n\nMisschien is het best naar de laatste tip van Lars MicrosoftHelpt te luisteren, en beide Flashplayers uit je softwarescherm te verwijderen, en [I]met beide browsers apart[/I] naar Adobe site te gaan, en de laatste versie te installeren.\n\n\nIk heb zelf een maand of wat geleden ervaren dat ik bijna elke boot een update van Adobe Flash kreeg, en deze telkens installeerde, maar toen ik twintig updates later maar eens naar de versies ging kijken (ik vond een update bij elke boot nogal veel....) toen bleek dat ik, ondanks de trouwe updates, een paar maanden achter liep.\nIk heb alles verwijderd (beide browser versies) en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Nu lijkt het goed te gaan.\n\nEn nogmaals:\nFlash ActiveX is voor Internet Explorer.\nFlash Plugin is voor Mozilla browsers.
Link naar reactie
Beste [B]Erikdenhouter[/B]... Het is me idd opgevallen, dat de laatste tijd, bijna wekelijks, updates van Adobe worden gedownload, om te installeren en ondanks dat, kan dit euvel ontstaan, beweer je?\r\n\r\nIk neem je tips en adviezen ter harte en de-installeer de genoemde browsers, om daarna opnieuw te installeren.\r\n\r\nDank voor jullie uitgebreide meedenken en hulp en mocht het euvel verholpen worden, laat ik nog een bericht achter op dit forum.\r\n\r\nGroet.. franslj.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...