Ga naar inhoud

FN toets


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een acer notebook gekocht en alle software van acer er afgehaald. Nu zit ik wel met een probleem als ik nu mijn FN-toets indruk plus pijl naar beneden (of een andere toets) dan zag ik normaal op mijn beeldscherm dat het geluid naar beneden ging enz.\r\nDit is nu niet meer het geval, nu is mijn vraag weet iemand wat voor programma ik moet installeren om dit terug te krijgen?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
Al geprobeerd de LaunchManagersoftware te installeren? Je vindt het op de pagina waar ook de drivers staan voor je notebook, onder het tabje Applications. Hier een snelle [URL=\"http://global-download.acer.com/GDFiles/Application/LaunchManager/LaunchManager_Dritek_5.1.4_W7x64_A.zip?acerid=634453382923478996&Step1=Notebook&Step2=Aspire&Step3=Aspire 5560G&OS=721&LC=nl&BC=Acer&SC=EMEA_18\"][U]link[/U][/URL] naar het zip-bestand.\r\nMogelijk kun je het ook werkend krijgen door de Fn-toets in te drukken en scroll-lock of num-lock in te drukken. Het schijnt dat je daarmee de functietoetsen in- en uitschakelt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...